کد خبر : 1779558 | 22 شهریور 1400 ساعت 12:19 | 18.4K بازدید | 0 دیدگاه

جدال فایتر ایرانی و قهرمان تایلندی با چاشنی انتقام

رزمی کار ایرانی در یک مبارزه حرفه ای موی تای مقابل رقیب سرشناس تایلندی خود قرار خواهد گرفت.

به گزارش "ورزش سه"، رضا گودری رزمی کار عنوان دار ایرانی که بیشتر به واسطه مبارزاتش در سه استایل موی تای، کاراته و جوجیتسو برزیلی شناخته شده است، پس از یکسال دوری از ورزش مبارزه ای موی تای، در تاریخ ۲۳ اکتبر ۲۰۲۱ و در استادیوم معروف لومپینی کشور تایلند در رقابتی حساس در دسته کراس وزن، به مصاف نومپون دایموند، دارنده دو عنوان قهرمانی تایلند و رکورددار ۲۸۳ مبارزه حرفه ای خواهد رفت.


این مبارزه برای گودری حکم انتقام را دارد؛ چرا که این دو، سال گذشته در چارچوب مسابقات سازمان هاردکور با یکدیگر روبه رو شده بودند که در پایان و بارای داوران، دست دایموند به عنوان فرد پیروز بالا رفت.

 

1643414


گودری در گفت و گویی با اشاره به مسابقه نخست با این حریف مطرح تایلندی اظهار داشت: سال گذشته برنامه این مبارزه ۴ روز پیش از برگزاری به من اعلام شد و مجبور شدم در این فاصله کوتاه ۹ کیلوگرم وزن کم کنم. این در حالی بود که در آن زمان تمام تمرکز من روی جوجیتسو برزیلی و کشتی بود و مدت طولانی‌ بود که تمرین موی تای و بوکس نداشتم.


وی افزود: این نهمین مسابقه من در استایل موای تای من و اولین تجربه مبارزاتی ام در استادیوم بزرگ لومپینی است که به کسب نتیجه بسیار امیدوار هستم. چراکه فرصت کافی برای تمرین و تغییر کلاس وزنی را دارم. از  مربی‌ام مهدی زاتوت و همچنین تمرین دهنده‌ام یاسر کلانتری و مربی بدنسازم سجاد رضایی قدردانی می کنم که تاکنون در راه آماده سازی بنده تلاش بسیار کرده اند.

دیدگاه‌ها