کد خبر : 1779578 | 22 شهریور 1400 ساعت 13:46 | 9.6K بازدید | 3 دیدگاه

پرسپولیس شرایط بسیار خوبی دارد؛

نصرتی: نسل ما فوتبال ایران را می‌سازد

محمد نصرتی مدافع پیشین تیم ملی از ورود نسلی تازه به جمع مربیان فوتبال و از تاثیر آنها بر پیشرفت فوتبال ایران می‌گوید.

نصرتی: نسل ما فوتبال ایران را می‌سازد

به گزارش "ورزش سه"، فوتبال ایران روزهای حساسی را در عرصه ملی سپری می‌کند و پس از دو بازی مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی، حالا نوبت به سه دیدار سرنوشت ساز نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا رسیده است. محمد نصرتی که سابقه بازی در پرسپولیس و تراکتور را دارد و سالها پیراهن تیم ملی را بر تن داشت، در گفتگو با خبرنگار ما به این رقابتهای ملی پرداخته است.

 

او راجع به تقابل پرسپولیس با استقلال تاجیکستان عنوان کرد: در فوتبال اختلافات کم شده و در اروپا هم دیدید که سوییس آمد و فرانسه را برد. البته این را بگویم استعدادهایمان قابل مقایسه با کشورهای منطقه نیستند. فوتبال ما رشد خوبی داشته و با اینکه استقلال تاجیکستان از شرایط میزبانی استفاده می‌کند اما من فکر می‌کنم پرسپولیس شرایط خوبی دارد و برنده خواهد شد.

 

نصرتی با اشاره به وضعیت تراکتور اظهار داشت: تراکتور وضعیت عجیبی دارد و خودشان نمی‌دانند چه خبر است. من از وضعیت تراکتور تعجب می‌کنم که این همه تغییرات را در این تیم رقم زدند. تراکتور در یک برهه چند بازیکن تیم ملی داخلش بودند. علی کریمی، آندرانیک تیموریان، جواد کاظمیان و... اما الان به چه روزی افتاده؟  به نظر سو مدیریت و مشاوره‌های غلط باعث شده. آقای زنوزی به شخصه ورود می‌کند و سرمربی تیم را عوض می‌کند، مگر چنین چیزی ممکن است؟ شما باید یک جا بنشینید و اجازه بدهید مدیران مستقل و ورزشی کارشان را بکنند. الان در چلسی تمام تصمیمات را آبراموویچ می‌گیرد؟

 

وی افزود: آقای زنوزی می‌خواهد دل هواداران را به دست بیاورد اما این راهش نیست. مدیران زیادی در تیم‌های پرهوادار آمدند و نتوانستند. نمی‌شود که شما فقط هزینه کنی و بخواهی دل هوادار را به دست بیاوری. اینطوری تیم را به این روز می‌اندازی که هوادار سرش را نمی‌تواند بلند کند.

 

مدافع سابق پرسپولیس راجع به جدایی بازیکنان پرسپولیس گفت: احمد نوراللهی فصل فوق‌العاده‌ای پشت سر گذاشت و کنعانی زادگان هم همینطور. در فوتبال طبیعی است که این جدایی اتفاق بیفتد. اگر تیمی برنامه و قالب داشته باشد، این جدایی ها چندان موثر نمی‌شود و فکر می‌کنم در پرسپولیس یحیی گل‌محمدی این ساختار را ایجاد کرده است.

 

محمد نصرتی در مورد وضعیت خودش گفت: یکی از دلایلی که فوتبال ما در حال رشد است، مربیان جدید هستند. ما دو بازیکن تستی آوردیم، دیشب دعوت شدند تیم ملی امید. من نزدیک ۷ سال با آقای برانکو کار کردم و دو سال با آقای کی‌روش و دنیزلی و اولیویرا و کلاس مربیگری هم رفتم و الان هم در کلاسی دیگر هستم؛ این چیزی که گفتم فقط برای من نیست و نمی‌خواهم تعریف از خود کنم. آقای گل‌محمدی، نویدکیا، دایی، نکونام و... همگی به همین شکل است و یا در لیگهای بزرگ بازی کردند یا زیر نظر مربیان بزرگ بودند. فوتبال ایران باید از این سرمایه استفاده کند و مطمئن باشید از این تصمیمی، پشیمان نخواهد شد.

دیدگاه‌ها