کد خبر : 1779589 | 22 شهریور 1400 ساعت 18:14 | 69.4K بازدید | 18 دیدگاه

بازیکن سابق پی اس جی:

راموس به درد PSG نمی خورد، جذب او اشتباه بود

ژروم روتن به سختی از سرخیو راموس انتقاد کرد و انتقال او به پی اس جی را اشتباه دانست.

راموس به درد PSG نمی خورد، جذب او اشتباه بود

به گزارش "ورزش سه"، در همان اوایل پنجره تابستانی بود که سرخیو راموس اعلام کرد با باشگاه رئال مادرید برای تمدید قرارداد به توافق نرسیده و بعد از 16 سال از این تیم جدا خواهد شد. نشست خبری خداحافظی سرخیو راموس به احساسی ترین شکل ممکن برگزار شد و چند روز بعد این مدافع 34 ساله اعلام کرد با باشگاه پاری سن ژرمن برای انتقال به فرانسه به توافق رسیده است.

راموس به دلیل مصدومیت در اواخر ماه جولای، نتوانست در بازی های پیش فصل پی اس جی، دیدار سوپرکاپ فرانسه و نیز هفته های ابتدایی لوشامپیونا حاضر باشد و طبق ادعای رسانه های فرانسوی، صبر هواداران را نیز لبریز کرده است. او در سال 2021 تنها 4 بار برای رئال به میدان رفت و یورو 2020 را نیز از دست داد. راموس اخیرا بار دیگر مصدوم شده و زمان بازگشتش نامشخص است.

 

 

1635272

 

 

ژروم روتن بازیکن سابق پی اس جی و کارشناس رادیو RMC در مورد راموس گفت:« مصدومیت برای بازیکنانی که به پایان فوتبال شان نزدیکند، واقعا وحشتناک است چرا که خیلی کم اتفاق می افتد که بتوانند به خوبی ریکاوری کنند. مشخص نیست وقتی راموس بتواند بهبود پیدا کند نیز در ترکیب تیم جای ثابتی پیدا کند. بازیکنانی مثل راموس که مدت ها مصدوم بوده اند، نیاز دارند تا در چندین بازی فیکس باشند و به ریتم مناسب خود برسند ولی مطمئن نیستم این فرصت در پی اس جی نصیب او شود.

نمی دانم او با این همه مصدومیت در یک سال گذشته می تواند به فرم خوب خودش برگردد یا خیر. من در این مورد تردید دارم و به این ایده رسیده ام که جذب او یک اشتباه بزرگ از سوی مسئولان باشگاه بود.»

 

 

1633402

 

 

روتن ادامه داد:« وقتی راموس جذب شد، خیلی ها گفتند که او ذهنیت برنده به رختکن وارد خواهد کرد ولی امروز مارکینیوش و کیمپمبه بسیار بهتر از راموس هستند. صرفا حضور راموس در رختکن کفایت نمی کند و او باید در زمین خودش را ثابت کند. در غیر این صورت جذب او هیچ فایده ای نداشته است.»

 

 

دیدگاه‌ها