کد خبر : 1779595 | 22 شهریور 1400 ساعت 15:20 | 101.9K بازدید | 16 دیدگاه

فرناندو سانتوس:

نباید به رونالدو مقابل منچستر بازی می‌دادم

سرمربی تیم ملی پرتغال که سال 2003 هدایت اسپورتینگ لیسبون را برعهده داشت بار دیگر تاکید کرد که بازی دادن به رونالدو در دیدار دوستانه مقابل منچستریونایند اشتباه بوده است.

نباید به رونالدو مقابل منچستر بازی می‌دادم

به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو سال 2003 در 18 سالگی، زمانی که برای اسپورتینگ لیسبون بازی می کرد، پس از درخشش فوق تصور در یک بازی دوستانه مقابل منچستریونایتد، چشمان الکس فرگوسن را به خود خیره کرد و کمی بعد با قراردادی به ارزش 17 میلیون یورو راهی یونایتد شد.

آن بازی به مناسبت افتتاح ورزشگاه جدید اسپورتینگ ترتیب داده شده بود و رونالدو پس از دو پاس گلی که داد، لیاقت خود برای پوشیدن پیراهن یونایتد را ثابت کرد.

سرمربی اسپورتینگ در آن بازی، فرناندو سانتوس، مربی کنونی تیم ملی پرتغال بود. رونالدو تابستان امسال و پس از 12 سال به یونایتد بازگشت و در اولین بازی خود توانست دو گل به نیوکاسل بزند.

 

 

1643470

 

 

سانتوس در یک نشست خبری بار دیگر تاکید کرد که بازی دادن به رونالدو برابر یونایتد اشتباه بوده است:« نباید رونالدو را مقابل منچستر در ترکیب قرار می دادم. به رینالدو و دیگر بازیکنان گفته بودم توپ ها را به رونالدو برسانند و اشتباه بود. رونالدو یکشنبه برابر نیوکاسل ثابت کرد که چرا یونایتد او را برگردانده و چرا سال 2003 او را به خدمت گرفت. به رونالدو بازی دادم و سپس از دستش دادم. رونالدو در هر تیمی که باشد، باید توپ ها را به او برسانند. هم تیمی های جدید رونالدو در منچستر نیز به این درک رسیدند و ثمره اش را هم دیدند.»

 

 

1643471

 

 

سانتوس ادامه داد:« وقتی رونالدو هنوز یک نوجوان بود، او را در دفترم خواستم و گفتم که در بازی هوایی ضعیف است. یک روز بعد در تمرین، 4 بازیکن سانتر می کردند و رونالدو پرش می کرد تا این ضعف را برطرف کند. او هر بار سعی می کرد ارتفاع پرش را بیشتر کند. واقعا خارق العاده بود.»

 

دیدگاه‌ها