کد خبر : 1779597 | 22 شهریور 1400 ساعت 14:15 | 38.4K بازدید | 3 دیدگاه

مارکا پاسخ می دهد

جریمه سنگین برای شادی گل خطرناک وینیسیوس؟

وینیسیوس دیشب پس از گلزنی برابر سلتا به میان تماشاگران رئال رفت و شادی اش را با آنها تقسیم کرد.

جریمه سنگین برای شادی گل خطرناک وینیسیوس؟

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید دیمشب در برنابئو به مصاف سلتا رفت و دو بار از حریفش عقب افتاد اما هر بار کار را به تساوی کشاند و در نهایت نیز 5-2 پیروز شد. رئال پس از 560 روز به برنابئو برگشته بود و مقابل 30 هزار هوادار خود محکوم به کسب سه امتیاز بود.

 

 

1643480

 

1643481

 

 

رئال دقیقه 54 بود که به گل سوم رسید و زننده گل نیز وینیسیوس بود.

کریم بنزما با یک پاس عمقی وینیسیوس را روانه دروازه کرد. ستاره برزیلی متحول شده در مصاف تک به تک و با خونسردی مثال زدنی بغل پای تمام کننده را زد و از خوشحالی روی سکوها رفت تا شادی اش را با هواداران تقسیم کند. داور هم به وینیسیوس کارت زرد نشان داد.

 

 

1643478

 

 

شادی گل او خطرناک بود چرا که در دوران پاندمی کرونا هرگونه تماس با هواداران در ورزشگاه ممنوع اعلام شده است. از شب گذشته شایعاتی شنیده می شود در مورد اینکه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اسپانیا قصد جریمه سنگین وینیسیوس را دارد ولی مارکا امروز گزارش داد که هیچ جریمه ای شامل حال وینیسیوس نخواهد شد و همان کارت زرد داور کافی بوده است.

موردی مشابه اخیرا در فوتبال اسپانیا مشاهده شده است؛ 22 آگوست، کامپانیا بازیکن لوانته توانست گل دوم را به رئال بزند و به میان تماشاگران رفت اما جز کارت زرد، جریمه ای دیگر به وی تعلق نگرفت.

 

 

دیدگاه‌ها