کد خبر : 1779606 | 22 شهریور 1400 ساعت 15:50 | 45.1K بازدید | 11 دیدگاه

یک بازیکن اشتباهی به تیم امید دعوت شد

امیر محمد منصف بازیکن تیم رایکا که نامش در لیست نفرات دعوتی به اردوی تیم امید قرار دارد نمی تواند در اردوی آماده سازی این تیم حاضر شود.

یک بازیکن اشتباهی به تیم امید دعوت شد

به گزارش "ورزش سه"، مهدی مهدوی کیا در بدو ورود به تهران از فدراسیون فوتبال اسامی تیم ملی جوانان در اردوی قبلی و هم چنین بازیکنانی که فصل گذشته در لیگ برتر و لیگ یک بازی کرده اند را تقاضا کرد که به اشتباه نام امیر محمد منصف بازیکن تیم رایکا جز بازیکنان متولد 1377.10.11 لیست شد و این موجب شد به خاطر نمایش خوبی که در بازی های فصل قبل رایکا در رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور داشت به اردوی تیم امید دعوت شود. در حالی که این بازیکن متولد 1375 است و به همین خاطر در اردوی تیم امید حاضر نخواهد شد.

 

مهدی مهدوی کیا دیروز اسامی 66 بازیکن را برای حضور در اردوی تیم امید در سه مرحله لیست کرد که بر اساس خبرهای رسیده علیرضا ابراهیمی بازیکن تیم شاهین شهرداری بوشهر که اتفاقا فصل گذشته جز بازیکنان خوب لیگ یک بوده به دلیل عمل کتف قادر به حضور در ا دوی تیم امید نیست و امیر محمد منصف هم از نظر شرایط سنی نمی تواند در اردوی تیم امید حاضر شود.

 

پیش تر در دوره علیرضا منصوریان در تیم امید هم مهدی طارمی به اردوی تیم امید دعوت شد اما بعدا مشخص شد شرایط سنی او به گونه ای است که قادر به همراهی تیم امید نیست.

دیدگاه‌ها