کد خبر : 1779612 | 22 شهریور 1400 ساعت 17:07 | 11.9K بازدید | 1 دیدگاه

بی تاب بازی فردا هستم

ناگلزمان: بارسلونا بدون مسی ضعیف نشده

سرمربی بایرن ضمن تمجید از بارسا عنوان داشت که جدایی لئو مسی به این تیم ضربه زیادی وارد نکرده است.

ناگلزمان: بارسلونا بدون مسی ضعیف نشده

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ که شنبه شب توانست در بوندسلیگا 1-4 در زمین لایپزیش پیروز شود، فردا شب در اولین بازی دور گروهی لیگ قهرمانان میهمان بارسلوناست. بایرنی ها در بهترین شرایط به سر می برند و باید به مصاف بارسایی بروند که دیگر لیونل مسی را در اختیار ندارد.

در آخرین بازی دو تیم، بایرن توانسته بود بارسا را تابستان 2020 با نتیجه 8-2 مغلوب کند.

 

 

1643513

 

 

یولیان ناگلزمن سرمربی بایرن در نشست خبری این بازی و در مورد وضعیت مصدومان تیمش گفت:« لواندوفسکی بازی خواهد کرد و در مورد سرژ گنابری باید تا فردا صبر کنیم. کینگزلی کومان نیز شرایط بازی را دارد ولی نه از ابتدا. تنها تولسیو در مونیخ می ماند و مابقی به بارسلون می آیند.»

 

بارسا بدون مسی:« مسی بازیکنی خارق العاده است ولی حالا فرصت برای جوانان دیگر بارسلوناست که بدرخشند. سیستم بارسا تغییراتی اندک داشته و حالا بیشتر 3-3-4 بازی می کنند. معتقدم بارسلونایی متفاوت را خواهیم دید چرا که با مسی به شکلی دیگر بازی می کردند.

زمان مسی بیشتر به دنبال پیدا کردن و پاس دادن به او بودند تا او برای طراحی حملات تصمیم بگیرد. بارسا حالا ممفیس دیپای را دارد که او نیز بازیکنی تعیین کننده است و البته لوک دی یانگ. بارسا نسبت به دوران حضور مسی ضعیف تر نشده ولی قطعا متفاوت خواهد بود. بارسلونا حالا بیشتر روی بازی تیمی تمرکز دارد و همچنان نیز تیم خوبی هستند. ما هم انگیزه بالایی داریم و بی تاب قرار گرفتن مقابل بارسا هستیم.»

 

 

1642454

 

 

مصدومان و بازیکنان جدید:« برخی ملی پوشان مصدوم برگشتند و باید تا فردا در مورد وضعیت شان صبر کنیم. سابیتزر پس از سال ها بازی برای لایپزیش نیاز به زمان دارد تا خودش را وفق دهد.»

 

لیگ قهرمانان:« یک جام مهمی است و در واقع مهمترین جام باشگاهی. هدف مان قهرمانی است و می خواهیم فردا شروع خوبی داشته باشیم. فشاری روی خودم حس نمی کنم و در واقع ستاره های اصلی، بازیکنان درون زمین هستند. هدف مان رسیدن به فینال و رقم زدن اتفاقات بزرگ است.»

 

شانس های قهرمانی:« در مورد شانس های قهرمانی این رسانه ها هستند که گمانه زنی می کنند. فردا برابر تیم بزرگی بازی داریم و این یک جدال بین دو تیم مطرح اروپاست. پیروزی در این بازی به مسائل مختلفی بستگی دارد. اینکه چقدر با انگیزه باشیم و با چه شرایط روحی وارد مسابقه شویم و...... هر دو تیم فلسفه بازی خاص خود را دارند و قطعا شانس قهرمانی نیز خواهند داشت.»

 

 

دیدگاه‌ها