کد خبر : 1779615 | 22 شهریور 1400 ساعت 17:24 | 39.7K بازدید | 9 دیدگاه

ترکیب خط میانی الهلال مشخص شد (عکس)

طبق ادعای رسانه ها و خبرنگاران عربستانی، ناصر الدوسری در غیاب محمد کنو و عبدالله عطیف، در خط میانی الهلال و در کنار سلمان الفرج مقابل استقلال به میدان می رود.

به گزارش "ورزش سه"، زمان زیادی تا برگزاری دیدار استقلال و الهلال باقی نمانده است. دو تیم پرافتخار آسیا برای پیروزی در این نبرد حساس و صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، امشب و از ساعت 21:30 در استادیوم زعبیل شهر دبی به مصاف هم می روند. دیداری که با قضاوت فو مینگ چینی برگزار خواهد شد.

 

اما مصدومیت عبدالله عطیف هافبک ملی پوش الهلال، مشکلات لئوناردو ژاردیم مربی پرتغالی را در خط میانی این تیم افزایش داد. عطیف که در جریان دیدار تیم ملی عربستان برابر عمان مصدوم شد، این بازی را از دست داد و سرمربی الهلال طی روزهای گذشته در حال تست های مختلفی بود تا از میان ناصر الدوسری و محمد جحفلی، یک بازیکن را در پست هافبک دفاعی به کار بگیرد.

 

حالا عاید العلیوی خبرنگار نزدیک به باشگاه الهلال در توئیتر خود مدعی شده که ژاردیم پس از بررسی عملکرد این دو بازیکن، در نهایت تصمیم گرفته است تا ناصر الدوسری را در خط میانی و در کنار سلمان الفرج به زمین مسابقه بفرستد تا قدرت خط میانی این تیم افزایش یابد.

 

1643521

 

همچنین، متئوس پریرا وینگر سمت راست و سالم الدوسری وینگر سمت چپ الهلال خواهند بود و موسی مارگا نیز بین این دو نفر و پشت سر بافتیمبی گومیس به عنوان مهاجم کاذب بازی خواهد کرد. ضمن اینکه علی آل بلیهی در کنار جانگ هیون سو در مرکز خط دفاعی بازی خواهند کرد و یاسر الشهرانی و محمد البریک در دو سمت راست وچپ خط دفاعی به میدان می روند.

 

ترکیب احتمالی الهلال برابر استقلال:


دروازه بان: عبدالله المعیوف
مدافعین: یاسر الشهرانی، علی آل بلیهی، جانگ هیون سو و محمد البریک
هافبک ها: سلمان الفرج، ناصر الدوسری، سالم الدوسری، موسی مارگا، متئوس پریرا
مهاجم: بافتیمبی گومیس

 

1643520

دیدگاه‌ها