کد خبر : 1779618 | 22 شهریور 1400 ساعت 17:36 | 10K بازدید | 1 دیدگاه

قصد انکار نقش لمپارد را ندارم؛

توخل: انگار زمان زیادی از قهرمانی در اروپا گذشته

توماس توخل، سرمربی آلمانی چلسی قهرمانی فصل گذشته در اروپا را مهم ترین دستاورد دوران مربیگری خود دانست.

توخل: انگار زمان زیادی از قهرمانی در اروپا گذشته

به گزارش "ورزش سه"، چلسی فصل گذشته با ورود توماس توخل متحول شده و در شرایطی که کمتر کسی انتظارش را داشت، با غلبه بر منچسترسیتی در فینال به عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان رسید. در نشست خبری پیش از دیدار مقابل زنیت، توماس توخل مدعی شد هرگز قصد انکار تاثیرگذاری فرانک لمپارد در موفقیت چلسی را نداشته است.

 

توماس توخل گفت: "در کل می توانم قهرمانی در لیگ قهرمانان فصل گذشته را مهم ترین دستاورد مربیگری خود بدانم، اما برایم دشوار است به عملکرد و موفقیت هایم امتیاز بدهم. همیشه  سعی می کنم بهترین باشم، چه وقتی مربی تیم زیر 14 ساله ها بودم و چه حالا. در ظاهر بله، لیگ قهرمانان بزرگترین عنوانی است که من تا به حال کسب کرده ام. اما راستش را بخواهید حس می کنم این اتفاق خیلی وقت پیش رخ داده است.

 

1643524

 

شما می توانید به هر آنچه می خواهید فکر کرده و به آن باور داشته باشید. من فکر می کنم تیم های زیادی هستند که می توانند این فصل فاتح لیگ قهرمانان بشوند و شما به شانس، تحرک کافی و یک گروه خوب نیاز دارید. در لیگ قهرمانان امکان رخ دادن هر اتفاقی وجود دارد. کسب عنوان قهرمانی در سال گذشته شاید کمی غافلگیر کننده بود، اما بی ارزش نبود. ما امسال همه چیز را از صفر شروع می کنیم، با صفر امتیاز و صفر گل و همه شانس یکسانی دارند.

 

من هرگز مشکلی نداشتم که کار فرانک لمپارد بابت صعود چلسی از مرحله گروهی را تحسین کنم. اما همچنان احساس می کنم عنوان قهرمانی متعلق به من است. در آن مقطع مانند یک تیم شده و احساس می کردیم که ما با هم هستیم، اما این بدان معنا نیست که ما کار و تلاش فرانک لمپارد را انکار می کنیم.

 

غیبت بن چیلول در ترکیب؟ شرایط برای او اخیرا سخت بوده است. رقابت های یورو برای چیلول دشوار گذشت و هنگام بازگشت من نگران او بودم.  فکر می کنم او بسیار بدشانس بود زیرا مارکوس آلونسو در تمام پیش فصل در اردو حضور داشت و از این فرصت به خوبی استفاده کرد.

دیدگاه‌ها