کد خبر : 1779622 | 22 شهریور 1400 ساعت 18:11 | 22K بازدید | 7 دیدگاه

لواندوفسکی به بارسا رسید؛ شرایط مبهم گنابری (عکس)

هنوز شرایط همه بازیکنان مصدوم بایرن مونیخ برای دیدار فردا شب مقابل بارسلونا مشخص نیست.

به گزارش "ورزش سه"، وقفه بازی های ملی و دیدار سنگین ابتدای هفته بایرن مونیخ مقابل لایپزیش باعث شد شرایط برای بازیکنان ثابت تیم یولیان ناگلزمان دشوار شود و مصدومیت چند بازیکن کلیدی بایرن مونیخ باعث نگرانی هواداران این تیم هم شد. سرژ گنابری، وینگر جوان بایرن مونیخ هنوز دچار مصدومیت از ناحیه کمر بوده و دیدار فردا شب مقابل بارسلونا را از دست می دهد. آسیب دیدگی گنابری در بازی ابتدای هفته مقابل لایپزیش تشدید شد و علیرغم سفر به بارسلونا، به نظر می رسد او نمی تواند بایرن مونیخ را در این دیدار حساس یاری کند.

 

1643518

 

اما رابرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی بایرن مونیخ امروز به طور کامل در آخرین تمرین این تیم پیش از مسابقه با بارسلونا شرکت کرد و بدین ترتیب این گلزن لهستانی مشکلی برای همراهی تیمش در دیدار فردا شب ندارد. یولیان ناگلزمان نیز در نشست خبری پیش از این بازی اعلام کرد لواندوفسکی می تواند در بازی برابر بارسلونا در ترکیب قرار بگیرد.

 

1643517

 

اما مارسل سابیتزر، هافبک اتریشی و جدید بایرن مونیخ امروز به صورت انفرادی تمرین کرد و حضور او در مسابقه مقابل بارسلونا در هاله ای از ابهام قرار دارد. این هافبک 27 ساله دیروز و در تمرینات بایرن مونیخ از ناحیه دست دچار آسیب دیدگی شد و هنوز مشخص نیست نام او در ترکیب این تیم قرار می گیرد یا نه. همچنین کورنتین تولیسو نیز به صورت انفرادی تمرین کرد و او نیز در بازی فردا شب غایب خواهد بود.

 

1643516

دیدگاه‌ها