کد خبر : 1779626 | 22 شهریور 1400 ساعت 18:43 | 41.3K بازدید | 7 دیدگاه

غیبت پنج بازیکن رئال مادرید برابر اینتر (عکس)

پنج بازیکن رئال مادرید قادر به حضور در ترکیب این تیم برای مسابقه حساس مقابل اینتر نیستند.

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید با زین الدین زیدان فصل گذشته روزهای دشواری را سپری کرده و سرمربی فرانسوی بارها در مقاطع حساس بازیکنان اصلی خود را به علت آسیب دیدگی همراه نداشت. حالا به نظر می رسد این کابوس برای کارلتو نیز در حال تکرار شدن بوده و در همین اوایل فصل، لیست مصدومان رئال مادرید در حال افزایش است.

 

امروز کارلو آنچلوتی لیست بازیکنان خود برای بازی ابتدایی رئال مادرید در لیگ قهرمانان و نبرد چهارشنبه در ورزشگاه جوزپه مه آتزا برابر اینتر را اعلام کرد. بر اساس این لیست گرت بیل، تونی کروس، دنی سبایوس، مارسلو و فرلان مندی در دیدار با اینتر قادر به همراهی رئال مادرید نیستند و کارلتو برای چینش ترکیب ثابت خود کار آسانی در پیش رو ندارد.

 

به نظر می رسد گرت بیل دوباره از ناحیه همسترینگ دچار مصدومیت شده و برای مدت طولانی از میادین دور خواهد بود. او امروز به همراه کروس، سبایوس، مارسلو و مندی جداگانه تمرین کردند و هیچ کدام برای جدال مقابل اینتر در دسترس نیستند. البته در اردوی رقیب نیز نبودن استفانو سنسی قطعی بوده و احتمال غیبت الساندرو باستونی، مدافع جوان اینتر در این دیدار نیز وجود دارد. رئال مادرید فصل گذشته در هر دو دیدار مرحله گروهی برابر اینتر به پیروزی رسیده و امیدوار به تکرار این روند در فصل جاری است.

 

1643529

دیدگاه‌ها