کد خبر : 1779633 | 22 شهریور 1400 ساعت 19:47 | 32.1K بازدید | 5 دیدگاه

راز پیشرفت بزرگ ستاره جوان رئال مادرید چیست؟

وینیسیوس جونیور در فصل جاری یکی از بهترین بازیکنان رئال مادرید بوده است.

راز پیشرفت بزرگ ستاره جوان رئال مادرید چیست؟

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در مسابقه‌ای که بعد از مدت‌ها به سانتیاگو برنابئو بازگشته بود موفق شد با نتیجه پرگل 5-2 بر سلتاویگو غلبه کند. شاگردان کارلو آنچلوتی دو بار در این بازی از حریف خود عقب افتادند اما هر مرتبه کار را جبران کردند و نهایتاً به یک پیروزی دلچسب دست یافتند تا به صدر جدول لالیگا صعود کنند.

 

 

1643536

 

 

اما ستاره برزیلی و جوان رئال مادرید یعنی وینیسیوس جونیور در مسابقه شب گذشته یک نمایش قابل قبول و امیدوار کننده دیگر را از خود ارائه داد‌. این بازیکن یکی از گل های رئال مقابل سلتاویگو را به ثمر رساند. وینیسیوس همچنین روی گل پنجم رئال مادرید نقش کلیدی ایفا کرد و یک پنالتی از حریف گرفت تا کریم بنزما آن را تبدیل به گل کند.

 

ستاره برزیلی حالا در این فصل آمار عالی چهار گل در چهار مسابقه را از خود به ثبت رسانده و یکی از بهترین بازیکنان رئال مادرید بوده است. این اتفاق در حالی رخ داده که طی یکی دو فصل اخیر انتقادات زیادی نسبت به وینیسیوس مطرح بوده است. در واقع بسیاری معتقد هستند که این بازیکن از ثبات لازم برخوردار نیست و در زدن ضربات آخر نیز بسیار ضعیف عمل می کند؛ موضوعی که تا به اینجای فصل جدید به شکل چشمگیری با تغییر روبرو شده است.

 

 

1643534

 

 

در همین راستا آاس گزارشی درباره وینیسیوس منتشر کرده و مدعی شده که در هفته‌های گذشته و بعد از هر تمرین رئال مادرید این بازیکن در کمپ والدبباس باقی مانده و روی ضربات آخر خود کار کرده است؛ موضوعی که به نظر می رسد عامل اصلی پیشرفت این بازیکن برزیلی در فصل جدید بوده است.

دیدگاه‌ها