کد خبر : 1779638 | 22 شهریور 1400 ساعت 20:22 | 36.8K بازدید | 2 دیدگاه

ستاره ناکام چلسی در مسیر انتقال به بایرن مونیخ

به نظر می رسد که رفته رفته احتمال انتقال تیمو ورنر به بایرن مونیخ افزایش یافته است.

ستاره ناکام چلسی در مسیر انتقال به بایرن مونیخ

به گزارش "ورزش سه"، تیمو ورنر یکی از بازیکنانی بود که در تابستان 2020 به چلسی پیوست. این ستاره آلمانی بعد از درخشش فوق العاده در ترکیب لایپزیش مورد توجه بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی قرار گرفت اما نهایتا این چلسی بود که توانست او را به استمفوردبریج بیاورد.

 

اگرچه چلسی بعد از جدایی فرانک لمپارد و روی کار آمدن توماس توخل عملکرد فوق العاده ای از خود ارائه داد و در پایان به مقام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا نیز دست یافت اما باز هم در طول فصلی که گذشته انتقادات زیادی نسبت به تیمو ورنر و ناکامی های او در امر گلزنی مطرح شد.

 

 

1606056

 

 

اما به نظر می رسد که اوضاع برای تیمو ورنر در فصل جدید دشوارتر هم شده است چراکه آبی های لندن در نقل و انتقالات تابستانی روملو لوکاکو را برای تقویت خط حمله خود به خدمت گرفتند و همین موضوع باعث شده که ستاره آلمانی در بازی های گذشته به یک نیمکت نشین تبدیل شود.

 

با ادامه یافتن این روند قطعاً جدایی تیمو ورنر از چلسی بسیار محتمل خواهد بود و در این بین گفته می‌شود که بایرن‌مونیخ علاقه زیادی به جذب این ستاره آلمانی دارد. در همین راستا برخی منابع گزارش داده‌اند که بایرن مونیخ در حال حاضر به شکل جدی روی انتقال ورنر کار می کند و اصلا بعید نیست که این بازیکن ملی پوش در ژانویه به جمع باواریایی‌ها اضافه شود.

دیدگاه‌ها