کد خبر : 1779646 | 22 شهریور 1400 ساعت 20:51 | 19.2K بازدید | 2 دیدگاه

واکنش جالب شوچنکو به گروه سخت میلان در CL

آندری شوچنکو، اسطوره باشگاه میلان، معتقد است که هم‌گروهی با این تیم برای رقبای روسونری یک بدشانسی محسوب می شود.

واکنش جالب شوچنکو به گروه سخت میلان در CL

به گزارش "ورزش سه"، میلان فصل جدید رقابت‌های سری‌آ را با سه برد پیاپی آغاز کرده است. همچنین روسونری بعد از سال ها دوباره به لیگ قهرمانان اروپا بازگشته و چهارشنبه شب در اولین مسابقه خود در آنفیلد به مصاف لیورپول خواهد رفت.

 

آندری شوچنکو، اسطوره باشگاه میلان، حالا به تمجید از تیم استفانو پیولی پرداخته و می گوید: " این تیمی است که تماشای آن لذت بخش است، به راحتی بازی می کند و به همین راحتی می تواند عملکرد خوبی ارائه دهد. من از این تیم خوشم می آید و فکر می‌کنم که آنها تا انتها برای فتح اسکودتو تلاش خواهند کرد."

 

 

1643157

 

 

شوچنکو درباره شرایط میلان در لیگ قهرمانان اروپا گفت: " گروه آنها از همه سخت تر است و اگر حذف شوند اصلا نمی تواند ناراحت کننده باشد و نمی‌توان آن را یک شکست تلقی کرد. تیم رقابت می‌کند و به دنبال پیشرفت است. در واقع حریفان میلان بدشانس هستند که با این تیم هم گروه شده اند. اشتیاق بازگشت به لیگ قهرمانان اروپا بعد از سالها باعث می شود که انگیزه افزایش پیدا کند و هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. از همه مهم‌تر در چنین بازی هایی تجربه بازیکنان افزایش پیدا می کند و احساس می کنند که قوی تر و قوی تر هستند.

 

میلان نسبت به چند فصل گذشته پیشرفت چشمگیری داشته است. آنها حالا بیشتر به قدرت خود اعتقاد دارند، تهاجمی هستند، فشار می آورند و موقعیت خلق می کنند. پیولی در سال‌های گذشته کار بزرگی انجام داده و تیم را بازسازی کرده است. مالدینی نیز بسیار خوب بوده چراکه میلان خریدهای فوق العاده ای داشته است."

 

 

1643193

 

 

شوچنکو درباره عملکرد زلاتان ابراهیموویچ نیز گفت: "من او را می شناسم و این رمز و راز اوست که همچنان در بالاترین سطح رقابت می کند. زلاتان جاه‌طلبی خاصی دارد که می خواهد همچنان تعیین‌کننده باشد. او می‌تواند در 60 مسابقه نه اما بازی هایی که به میدان می رود تاثیر خود را بگذارد. او همچنین در رختکن تعیین کننده محسوب می شود و یک رهبر بزرگ است. زلاتان می داند که چگونه جوان‌ترها را راهنمایی کند."

دیدگاه‌ها