کد خبر : 1779648 | 22 شهریور 1400 ساعت 20:55 | 26.8K بازدید | 7 دیدگاه

قاسمی‌نژاد روی نیمکت؛

مجیدی 4 بازیکن جدید را بازی داد

استقلال از چهار خرید تابستانی‌اش در ترکیب دیدار با الهلال رونمایی می‌کند.

مجیدی 4 بازیکن جدید را بازی داد

به گزارش "ورزش سه"، استقلال تهران در شرایطی امشب مسابقه حساس مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان مقابل الهلال عربستان را برگزار می‌کند که فرهاد مجیدی تصمیم گرفته از عارف آقاسی، جعفر سلمانی، محمدزبیر نیک‌نفس و امیرحسین حسین‌زاده که در نقل و انتقالات تابستانی به این تیم اضافه شدند، در ترکیب ابتدایی‌اش بهره ببرد.

 

عارف آقاسی که پس از دوران حضورش در فولاد خوزستان و بازی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا برای این تیم تصمیم گرفت به جمع آبی‌پوشان اضافه شد، امشب نخستین بازی خود برای استقلال را مقابل الهلال انجام می‌دهد و کار سختی در تقابل با بافتیمبی گومیس و موسی مارگا دارد.

 

محمدزبیر نیک‌نفس که همانند آقاسی مرحله گروهی آسیا را همراه با فولاد خوزستان پشت سر گذاشت، امشب با پیراهن استقلال در خط میانی این تیم به میدان می‌رود و هافبک دفاعی تیمش به حساب می‌آید که نسبت به مهدی مهدی‌پور ترجیح داده شده است.

 

جعفر سلمانی که در دیدار تیم ملی ایران مقابل سوریه در نخستین مسابقه مرحله مقدماتی جام جهانی حضور یک نیمه‌ای در زمین داشت و به‌عنوان مدافع راست بازی می‌کرد، امشب در حالی در ترکیب استقلال دیده می‌شود که فرهاد مجیدی از او به‌عنوان بال چپ خط دفاعی استفاده کرده است.

 

امیرحسین حسین‌زاده، چهارمین بازیکن و خرید جدید استقلال است که در ترکیب امشب این تیم دیده می‌شود. او در سایپا دوران نسبتا خوبی داشت و حالا به‌عنوان وینگر برای آبی‌پوشان به میدان می‌رود و مجیدی امیدوار است با استفاده از سرعت و تکنیک او بتوانند در ضد حملات موفق کار کنند.

 

امین قاسمی‌نژاد و محمدرضا آزادی هم دو خرید دیگر استقلال هستند که برخلاف چهار بازیکن دیگر در ترکیب ابتدایی دیدار با الهلال عربستان دیده نمی‌شوند.

 

دیدگاه‌ها