کد خبر : 1779649 | 22 شهریور 1400 ساعت 21:05 | 32K بازدید | 2 دیدگاه

مدافع بارسلونا دیدار بایرن مونیخ را از دست داد

نام سرجینو دست، مدافع آمریکایی و جوان بارسلونا نیز به فهرست مصدومان این تیم اضافه شده است.

مدافع بارسلونا دیدار بایرن مونیخ را از دست داد

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ ابتدای هفته موفق شد با چهار گل لایپزیش را مغلوب کرده و با آمادگی کامل برای دیدار مقابل بارسلونا مهیا شود، اما مشکل اصلی رونالد کومان در این دیدار خیل مصدومان رختکن تیمش خواهد بود. نشریه مارکا امروز در گزارشی مدعی شد سرجینو دست در اولین بازی مرحله گروهی بارسلونا مقابل بایرن مونیخ در روز سه شنبه غایب است.

 

این بازیکن هنوز از مصدومیتی که در وقفه بازی ملی دچارش شده بود رهایی نیافته و نمی تواند بلوگرانا را در این دیدار حساس همراهی کند. سرجینو دست در دیدار دوستانه ایالات متحده مقابل کانادا در تاریخ پنج سپتامبر دچار پیچ خوردگی مچ پای راست شده و مدتی قادر به حضور در میادین نخواهد بود. به احتمال زیاد سرخی روبرتو به جای سرجینو دست در ترکیب اصلی بارسلونا قرار می گیرد و گزینه جایگزین او نیز اسکار مینگزا خواهد بود.

 

1584285

 

سرخی روبرتو و جرارد پیکه، دو مدافع اسپانیایی و باتجربه بلوگرانا که پیش از این با مصدومیت هایی جزئی روبرو بودند، صبح روز دوشنبه و یک روز قبل از بازی اول بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا، بدون مشکل تمرین کردند و به نظر مشکلی برای این دیدار ندارند.

 

اما مشکلی اصلی بارسلونا برای این دیدار در خط حمله است. آنسو فاتی، سرخیو آگوئرو، عثمان دمبله و مارتین برایثوایت همگی در این دیدار غایب هستند و بدین ترتیب رونالد کومان کار دشواری برای چینش ترکیب تیمش در این مسابقه دشوار خواهد داشت.

دیدگاه‌ها