کد خبر : 1779660 | 22 شهریور 1400 ساعت 21:54 | 22.1K بازدید | 0 دیدگاه

افسوس استقلالی‌ها با توپ‌های یزدانی

مدافع استقلال در آستانه باز کردن دروازه الهلال بود که ضربه سر او به بیرون رفت.

افسوس استقلالی‌ها با توپ‌های یزدانی

به گزارش "ورزش سه"، استقلال در حالی دیدار امشب مقابل الهلال عربستان را آغاز کرده که در ۱۵ دقیقه ابتدایی نیمه اول کاملا تحت فشار بود و بارها با دادن ضربات ایستگاهی به سعودی‌ها فرصت‌های خوبی به حریف پُرستاره‌اش داد، اما به مرور زمان در جریان بازی قرار گرفت و یک فرصت جدی به وجود آورد که با بدشانسی موفق به گلزنی نشد.

 

سبحان خاقانی که به‌عنوان وینگر راست در ترکیب استقلال قرار گرفته، در دقیقه ۱۶ نفوذ خطرناکی از کنار زمین انجام داد که مدافع الهلال روی او مرتکب خطا شد تا یک فرصت خوب برای استقلال به وجود بیاید.

 

امیرحسین حسین‌زاده که اولین بازی خود با پیراهن استقلال را انجام می‌دهد، این ضربه ایستگاهی در سمت راست زمین را با یک سانتر دقیق به محوطه جریمه الهلال فرستاد که ضربه سر سیاوش یزدانی با کمترین اختلاف از کنار دروازه سعودی‌ها به بیرون رفت.

 

در دقیقه ۲۲ هم استقلال صاحب یک ضربه ایستگاهی، این بار در جناح چپ زمین شد که دوباره ارسال خطرناک امیرحسین حسین‌زاده از میانه زمین با ضربه سر مرادمند پیشتاخته به دروازه‌بان الهلال اصابت کرد و پس از آن در برخورد با پای سیاوش یزدانی از کنار تیرک عمودی راهی اوت شد.

 

استقلال پس از این ضربات سر و توپی که با افسوس مربیان این تیم و بینندگان ایرانی از کنار زمین به بیرون رفت، بهتر از لحظات ابتدایی مسابقه کار کرد و به نسبت قبل بیشتر صاحب توپ شد تا فرصت حمله بیشتری هم به دست بیاورد.

دیدگاه‌ها