کد خبر : 1779672 | 22 شهریور 1400 ساعت 23:02 | 7K بازدید | 0 دیدگاه

آلگری: باید احساس مسئولیت بیشتری داشته باشیم

ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی یوونتوس، ابراز امیدواری کرد که در ادامه فصل شرایط این تیم بهتر شود.

آلگری: باید احساس مسئولیت بیشتری داشته باشیم

به گزارش "ورزش سه"، بعد از یک فصل ناامیدکننده که یوونتوس با آندره آ پیرلو پشت سر گذاشت، ماسیمیلیانو آلگری در تابستان امسال دوباره هدایت این تیم را برعهده گرفت اما بازگشت او نیز باعث نشده که بیانکونری به فرم مطلوب دست پیدا کند چرا که آنها از سه مسابقه ابتدایی خود در فصل جدید سری‌آ تنها یک امتیاز کسب کرده‌اند.

 

یوونتوس فردا شب بازی اول خود در فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا را مقابل مالمو برگزار خواهد کرد. مکس آلگری پیش از مسابقه گفت: "وضعیت فعلی با آخرین بازی ما در اینجا قابل مقایسه نیست. ما باید به پیروزی برسیم تا به بهترین شکل ممکن با این گروه روبرو شده باشیم. در فوتبال هرگز نمی توان پیش بینی کرد که چه اتفاقی می افتد. ما باید تلاش کنیم تا اتفاقات درستی رخ دهد. در حال حاضر در لیگ، علی رغم اینکه تیم عملکرد خوبی داشته، شرایط خوب پیش نرفته است. فردا باید روی لیگ قهرمانان اروپا تمرکز کنیم.

 

 

1643584

 

 

ما باید به کار خود ادامه دهیم. در فوتبال گاهی اتفاقاتی می افتد که شما انتظارش را ندارید. ما باید آرامش داشته باشیم و بدون توجه به نتایج اوضاع را بهبود ببخشیم."

 

آلگری در ادامه گفت: "همه ما در برابر نتایج مسئول هستیم و باید احساس مسئولیت بیشتری داشته باشیم. ما باید در خیلی مسائل پیشرفت کنیم مخصوصاً مدیریت لحظات مختلف مسابقه؛ همچنین توجه به جزئیات کوچکی که تفاوت ها را رقم می‌زنند. یوونتوس باید هدف خود را حضور در جمع هشت تیم پایانی مسابقات قرار دهد."

 

 

1643585

 

 

آلگری همچنین در کنفرانس خبری تایید کرد که ماتیاس دی لیخت و وویچک شزنی در مسابقه فردا شب از ابتدا در ترکیب یوونتوس حاضر خواهند بود.

دیدگاه‌ها