کد خبر : 1779674 | 22 شهریور 1400 ساعت 23:22 | 7K بازدید | 0 دیدگاه

بونوچی: در یوونتوس باید به فشارها عادت کنید

لئوناردو بونوچی، مدافع یوونتوس، معتقد است که این تیم در بازی فردا مقابل مالمو باید تمام توان خود را برای پیروزی به کار بگیرد.

بونوچی: در یوونتوس باید به فشارها عادت کنید

به گزارش ورزش سه یوونتوس در فصل جدید شروع ناامیدکننده ای در رقابتهای سری آ داشته و از سه بازی ابتدایی خود تنها یک امتیاز کسب کرده است؛ موضوعی که باعث شده آنها با روحیه ای نه‌چندان مناسب به استقبال دیدار اول خود در فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا مقابل مالمو بروند.

 

لئوناردو بونوچی مدافع یوونتوس پیش از دیدار فردا شب این تیم مقابل مالمو گفت: " به نظر من یوونتوس در حال حاضر مشکل ثبات و تداوم دارد. ما باید بدانیم که چه کاری می‌توانیم انجام دهیم و دوباره به همان فرمی برسیم که فصل های قهرمانی یوونتوس را رقم زد. تنها به عنوان یک تیم است که می‌توانیم به مسیر درست برگردیم. در مسابقه فردا ما باید احساس مسئولیت داشته باشیم."

 

 

1643592

 

 

بونوچی در ادامه گفت: " وقتی لباس یوونتوس را برتن می کنید تنها باید با یک هدف پا به زمین مسابقه بگذارید و آن هم پیروزی است. فشار زیادی روی ما وجود دارد اما وقتی برای یوونتوس بازی می‌کنید باید به این مسئله عادت کنید. ما باید از این فشارها قوی تر باشیم. فردا مسابقه‌ای چالش برانگیز پیش روی ما خواهد بود. به خصوص از نظر فیزیکی. برای اینکه بتوانیم به اهداف خود دست پیدا کنیم باید تداوم داشته باشیم. در هر لحظه، در هر روز، در هر مسابقه، ما باید 100 درصد توان خودمان را ارائه بدهیم"

دیدگاه‌ها