کد خبر : 1779676 | 22 شهریور 1400 ساعت 23:40 | 66.7K بازدید | 3 دیدگاه

دو مدعی اصلی قهرمانی چمپیونزلیگ از نگاه دل‌پیرو

الساندرو دل پیرو، اسطوره باشگاه یوونتوس، دو تیم چلسی و پاری‌سن‌ژرمن را جزو شانس‌های اصلی قهرمانی در چمپیونزلیگ می‌داند.

دو مدعی اصلی قهرمانی چمپیونزلیگ از نگاه دل‌پیرو

به گزارش "ورزش سه"، بعد از چند ماه وقفه فردا شب انتظارات پایان می‌یابد و فصل جدید رقابت های لیگ قهرمانان اروپا آغاز می شود؛ مسابقاتی که به طور قطع از جذابیت های بالایی برخوردار است و به عقیده الساندرو دل پیرو چلسی و پاری سن ژرمن از بیشترین شانس برای قهرمانی در آن برخوردار هستند.

 

دل پیرو در مصاحبه ای پیرامون مدعیان اصلی فتح چمپیونزلیگ گفت: "چلسی کیفیت فوق العاده ای دارد و تیم خود را تقویت کرده است. آنها در کنار پاری‌سن‌ژرمن شانس‌های اصلی محسوب می شوند. همچنین بعد از آن ها منچسترسیتی و بایرن‌مونیخ برای قهرمانی شانس دارند و سپس دیگر تیم‌های انگلیسی و اسپانیایی.

 

 

1606902

 

 

در حال حاضر ایتالیایی‌ها از کورس رقابت عقب هستند. باید عادت کنیم که از ایده های بهتر و هزینه های کمتر استفاده کنیم. با این حال پیش‌بینی‌های آغاز فصل با نتایج انتهایی مطابقت ندارد."

 

شرایط یوونتوس با مکس آلگری: "من از آلگری خوشم می آید و فکر می‌کنم که ایده‌های واضحی دارد. او نمی تواند معجزه کند زیرا اولین کسی است که می‌داند مشکل یوونتوس فقط مسائل فنی نیست. کارهای مهمی وجود دارد که هم در رختکن و هم در زمین باید انجام شود."

 

 

1642842

 

 

دل پیرو درباره پائولو دیبالا نیز گفت: "به نظر من او پیش از این به خوبی خود را نشان داده است. او باید به این سطح برگردد اما شما در فشار نمی توانید چنین کاری انجام دهید. به نظر من هر چه او رها تر باشد راحت‌تر می‌تواند از پتانسیل بزرگ خود استفاده کرده و تفاوت ایجاد کند."

دیدگاه‌ها