کد خبر : 1779699 | 23 شهریور 1400 ساعت 02:15 | 12.3K بازدید | 3 دیدگاه

چشم امید ما به تخصص شماست آقای کریمی؛

با خاطره و تجربه پاس برای موفقیت تراکتور(عکس)

سرمربی باتجربه تراکتور امیدوار است تا با استفاده از تجربه بالای خود شاگردانش را مهیای تقابل حساس با النصر کند.

به گزارش "ورزش سه"، شرایط تراکتور طی هفته های منتهی به بازی حساس با النصر به قدری بد بود که فراز کمالوند بدون حتی یک بار نشستن روی نیمکت تیم از سمت خود استعفا داد تا مدیران باشگاه در فاصله چند روز مانده تا بازی با نماینده عربستان، فیروز کریمی را به عنوان جانشین وی انتخاب کنند.

 

فیروز کریمی با قبول هدایت تراکتور جانشینِ جانشین خودش شد تا وارد چالشی جدی و سخت در عرصه مربیگری شود. او که سه دهه پیش با پاس قهرمان آسیا شده بود با کوله باری از تجربه به دنبال رقم زدن شرایطی متفاوت در تیم تراکتور است؛ تیمی که تنها با 16 بازیکن راهی دوحه شده تا با یکی از گرانترین تیم های باشگاهی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا دیدار کند.

 

تراکتور به شدت با کمبود بازیکن مواجه است و در لیست 16 نفره این تیم برای بازی با النصر نام های کمتر آشنا خیلی به چشم می خورد. چشم امید آنها در چنین شرایطی به درخشش معدود بازیکنان باتجربه، انگیزه بالای بازیکنان جوان و البته تجربه بالای فیروز کریمی است که تنها چند جلسه با شاگردانش برای بازی با النصر کار کرده است.

 

1643625

 

البته فیروز کریمی با توجه به حضور چند ماهه در تبریز و پایان بردن فصل با تراکتور، شناخت خوبی از اکثر بازیکنان این تیم دارد و بلافاصله پس از حضور دوباره در تبریز، کار خود را با شاگردان سابقش از سر گرفت او در گفت و گویی هم اعلام کرد که اکثر این بازیکنان، بازیکنان خود او هستند که در کوران رقابت های لیگ برتر 00-99 زیر نظر او کار کرده اند.

 

شاگردان کریمی دوشنبه شب آخرین جلسه تمرینی خود را برگزار کردند. سرمربی تراکتوری ها به شدت نگران این بازی حساس است اما سعی کرده تا در چهره و صحبت های خود به هیچ عنوان چنین حسی را به بیرون و شاگردانش القا نکند. او بر اساس تجربه بالایی که دارد می داند که در چنین شرایطی کار روی بعد روحی و روانی بازیکنان می تواند کارایی بیشتری داشته باشد و این همان چیزی است که در تخصص اوست.

دیدگاه‌ها