کد خبر : 1779700 | 23 شهریور 1400 ساعت 02:17 | 51.8K بازدید | 3 دیدگاه

مقابل تیمی پیروز شدیم که صدرنشین گروهش بود

ژاردیم: مطمئن بودم انرژی استقلال کم می شود

لئوناردو ژاردیم سرمربی الهلال می گوید به دروازه بان تیمش تبریک می گوید چرا که موقعیت های زیادی را از مهاجمان استقلال گرفت.

ژاردیم: مطمئن بودم انرژی استقلال کم می شود

به گزارش "ورزش سه"، لئوناردو ژاردیم سرمربی الهلال پس از پیروزی تیمش برابر استقلال، در نشست خبری پس از بازی گفت: ما در برابر تیمی که در صدر گروه خود بود به یک پیروزی مهم دست یافتیم. حریف تیم قدرتمندی بود و بازیکنان ما عزم خود را برای پیروزی نشان دادند.

 

او با تشکر از سنگربان تیمش که با درخشش برابر مهاجمان استقلال مانع از باز شدن دروازه اش شد، گفت: من شخصاً به المعیوف تبریک می گویم. او چندین واکنش خوب نشان داد. وقتی به الهلال آمدم و از روز اول با المعیوف ملاقات کردم، از او دو چیز خواستم: اول اینکه زیاد تمرین کند و سپس وزنش را کاهش دهد و این همان کاری است که او انجام داد.

 

ژاردیم در ادامه اضافه کرد: چیزی که من به هواداران الهلال قول می دهم این است که ما با تمام توان خود را برای پیروزی در هر مسابقه به کار خواهیم گرفت و باید در این مسابقات در بالاترین سطح از کیفیت خودمان باشیم تا به موفقیت برسیم.

 

1643627

 

سرمربی الهلال درمورد اینکه روی استقلال شناخت کافی داشته و از کاهش توان شاگردان مجیدی در ادامه بازی اطمینان داشته، گفت:  من قبل از بازی با بازیکنان صحبت کردم و گفتم که استقلال بازی را با قدرت زیادی آغاز می کند و با گذشت زمان توان آنها کاهش می یابد و ما از آن استفاده می کنیم و این اتفاق دقیقا رخ داد و ما این تیم را شکست دادیم.

 

او در پایان گفت: هدف من پیروزی در هر بازی در مرحله پلی آف است و ما باید اکنون روی رقابت های لیگ تمرکز کنیم چرا که قبل از از سرگیری لیگ قهرمانان آسیا، باید 4 بازی در لیگ انجام می دهیم. ما باید به سرعت ریکاوری کنیم تا بتوانیم انرژی زیادی که در بازی برابر استقلال از دست دادیم را بازیابی کنیم.

دیدگاه‌ها