کد خبر : 1779705 | 23 شهریور 1400 ساعت 02:25 | 20K بازدید | 8 دیدگاه

ما هم مشکل استقلال را داریم؛

کریمی: النصر نقاط ضعف زیادی دارد

سرمربی تیم تراکتور معتقد است که تیم قدرتمند النصر کم نقطه ضعف ندارد.

کریمی: النصر نقاط ضعف زیادی دارد

به گزارش "ورزش سه"، فیروز کریمی، سرمربی تیم تراکتور که در نشست خبری پیش از بازی حساس با النصر غایب بود و دستیارش به جای او حاضر شد بامداد امروز در گفت و گوی آنلاین با برنامه فوتبال برتر در خصوص آخرین وضعیت تیمش پیش از بازی حساس مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل نماینده عربستان صحبت کرد:

 

النصر نقاط ضعف زیادی دارد

 

ما با توجه به موجودی مان شرایط نسبتا مناسبی داریم. دیر شروع کردیم، تعداد زیادی از جمع مان جدا شدند، از همین موجودی که برایمان باقی ماندند قادری کرونا داشت، بابایی دو اخطاره بود و عباس زاده مصدوم. این نگرانی ما را بیشتر کرد. از زمانی که من به تیم اضافه شدم سعی کردیم روی نقاط ضعف و قوت تیم حریف کار کنیم. امروز هم بیشتر روی این موضوع کار کردیم و به نظر نقاط ضعف شان کم هم نیست.

 

ما هم مشکل استقلال را داریم

 

از بچه های رده های پایین تر به جمع مان ملحق شده اند که البته برخی هایشان آخر فصل گذشته هم در کنار ما بودند. فکر می کنم که یک بازی خوب و قابل قبولی ارائه کنیم. گرچه می دانید که مشکل ما مشکل بازیکن نیست. مشکل ما همان مشکلی است که استقلال هم به آن دچار شد. حریف این تیم اردوهای خارجی خود را انجام داده، بازی های تدارکاتی اش را انجام داده و الان وارد مسابقات خودشان که 4 هفته از آن می گذرد شده است. این تیم از دل مسابقات با استقلالی طرف شد که همه وضعیتش را می دانند. تیم ما هم چنین شرایطی دارد. 

 

به اندازه یک تیم کامل، جدا شده داریم

 

ما طبق تقویم فدراسیون جهانی حرکت نکردیم. شرایط ما شرایطی استثنایی است. هنوز بازی های ما شروع نشده و اردوهای بدنسازی مان ادامه دارد. قبل از من چند جلسه از باب بدنسازی با بچه ها کار شده بود. بعد از اضافه شدن من هم کار کردیم ولی اگر خیلی روی بدنسازی کار کنیم بچه ها افت می کنند. اگر فشار نیاوریم که کم می آورند. اما تنها حسنی که این وسط وجود دارد این است که ما بازیکنانی را به زمین می فرستیم که سال قبل در خدمت شان بودیم و تقریبا باهم چفت هستند. البته به اندازه یک تیم کامل از جمع ما جدا شده اند. چیزی که باقی مانده مجموعه ای از چند بازیکن باتجربه و تعداد زیادی بازیکن جوان است که سال گذشته به آن ها نم نم دور دادیم و امیدواریم که الان جوابگوی آن دور دادن ما باشند.

 

1643625

 

با رقبایمان همسو نیستیم

 

ما دقیقا از نفر دوم تا دوازدهم مان را از دست داده ایم. به جز محمدرضا اخباری بقیه بازیکنانی که وارد زمین می شدند را از دست دادیم. البته این وسط یکی دو نفر دیگر را هم داشتیم مثل ایمانی و محمدی. ما به دلیل بسته بودن پنجره مان نتوانستیم بازیکن جدید جذب کنیم؛ این مشکل خود ماست ولی یک سری شرایط را فدراسیون برای ما ایجاد کرده است. ما در شرایط مساوی و مطلوب با حریفان مان قرار نداریم. حریفان ما رفتند بازی های تدارکاتی شان را انجام داده و وارد مسابقات لیگ کشور خودشان شده اند. ما حتی فرصت جمع کردن تیم هم نداشتیم چه برسد به برگزاری بازی دوستانه. ما با رقبایمان در آسیا همسو نیستیم. نمی دانم عیب از کجاست. فرقی نمی کند که استقلال یا پرسپولیس یا ما. همه ما با شرایط نابرابر به مصاف حریفان می رویم. 

 

استقلال خوب بازی کرد

 

وقتی استقلال با سابقه دو قهرمانی می رود و با دو گل مغلوب حریف می شود این خودش یک زنگ خطر است. فدراسیون ما باید یک سری تغییرات اساسی ایجاد کند که تیم هایمان با چنین شرایطی مقابل حریفان تا دندان مسلح قرار نگیرند. امشب شب فوتبال خوبی برای ما نبود و امیدوارم که تکرار نشود. باید یک چاره ای برای خروج از این قاعده داشته باشیم. باید با تقویم فیفا و AFC هماهنگ شویم. اگر فرصت یکسان به ما و حریفان مان داده شد و آن زمان نتوانستیم از آن استفاده کنیم مقصر خودمان هستیم. ولی وقتی شرایط نقل و انتقالات، بازیکنان و بازی های فصل جدید، یک شرایط ناموزون همراه است نباید از استقلال و دیگر تیم ها انتظار دیگری داشت. استقلال خوب بازی کرد. حریفش تیمی بود که از اردوی اروپایی آمده، 4 بازی تدارکاتی انجام داده و در آستانه هفته پنجم مسابقات به استقلالی خورده که وضعیتش مثل ماست.

 

رقیب ساده ای نخواهیم بود

 

 ما سابقه برخورد با تیم های عربستانی و مربیان برزیلی را داریم. اگر خاطرتان باشد ما تیم الشباب عربستان را با مربیگری مربی برزیلی در فینال قهرمانی آسیا شکست دادیم. امیدوارم که دعای هواداران تراکتور پشت مان باشد. توفیق دست خداست ولی ما تلاش مان را می کنیم. رقیب ساده ای نخواهیم بود و فردا بازی سنگینی را شاهد خواهید بود.

دیدگاه‌ها