کد خبر : 1779722 | 23 شهریور 1400 ساعت 09:24 | 23.6K بازدید | 8 دیدگاه

هوینس: اگر بارسا آلمانی بود، دادگاهی می‌شد

اولی هوینس، رییس سابق بایرن مونیخ، می‌گوید اگر باشگاه بارسلونا در آلمان بود به اتهام ورشکستگی دادگاهی می‌شد.

هوینس: اگر بارسا آلمانی بود، دادگاهی می‌شد

به گزارش "ورزش سه"، مدافع عنوان قهرمانی بوندسلیگا امشب برای رویارویی با بارسلونا در هفته اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان به نوکمپ سفر خواهد کرد. اولی هوینس پیش از بازی نشان داد که همدلی زیادی با رقیب این تیم ندارد و مدعی شد که به داوید آلابا، بازیکن فعلی رئال مادرید، هشدار داده که به بارسا ملحق نشود.

رییس 69 ساله سابق باشگاه آلمانی به رادیو بایرن وان گفت:« بارسلونا واقعا از هم پاشیده است! اگر این باشگاه در آلمان بود، به عنوان پرونده ورشکستگی دادگاهی می‌شد. آنها دیگر الگویی برای ما نیستند. برای مثال داوید آلابا یک بار به من گفت که رویای من بازی در بارسلوناست ومن به او گفتم دوست داری با مدیرعامل مذاکره کنی یا مسئول بررسی اعتبار و ورشکستگی؟»

 

1643660

 

او در ادامه اضافه کرد:« بایرن تا زمان شیوع جهانی ویروس کرونا یک الگوی واقعی در جهان بود. تقریبا هیچکس موفقیت بزرگ را بدون موفقیت اقتصادی درک نمی‌کند. شیوع جهانی ویروس کرونا شرایط را در این زمینه دشوار کرد. ما بدون حضور تماشاگران میلیون‌ها یورو درآمد را از دست دادیم. این باعث شد حساب ما که قبلا همیشه پر بود با شرایط بدی روبرو شود. باز هم شرایط مالی ما از سایرین بهتر است اما اگر برای مدتی طولانی همینطور پیش برود، به مشکل خواهیم خورد.»

شرایط دشوار مالی بایرن در ماه‌های اخیر مانع از خریدهای بزرگ این تیم نشده و آنها مثل همیشه موفق شدند ستاره‌های تیم‌های رقیب را در این تابستان نیز به آلیانس آرنا منتقل کنند که یکی از آنها یولیان ناگلزمان، سرمربی درخشان لایپزیش، بود که حالا روی نیمکت این تیم حضور دارد.

دیدگاه‌ها