کد خبر : 1779723 | 23 شهریور 1400 ساعت 09:31 | 126.9K بازدید | 14 دیدگاه

بالاتر از پنج میلیارد + 50 میلیون تومان برای هر بازی 

آخرین پیشنهاد ریگی به استقلال چقدر بود؟

هافبک فصل گذشته استقلال در حالی به سپاهان رفت که مدیران باشگاه سابق او هیچ جلسه‌ای با بازیکن برگزار نکردند.

آخرین پیشنهاد ریگی به استقلال چقدر بود؟

به گزارش "ورزش سه"، مسعود ریگی در شرایطی پس از دو سال حضور در استقلال تصمیم به جدایی و حضور در سپاهان را گرفت که طی دو هفته اخیر مباحث زیادی پیرامون دلیل جدایی این بازیکن از جمع آبی‌ها و حضورش در اصفهان مطرح شد و مدیران باشگاه استقلال موضوع مالی را علت اصلی جدایی او عنوان کردند.

 

فرهاد مجیدی، سرمربی استقلال در گفت‌وگویی که اخیرا داشت، مدعی شد عده‌ای از هواداران این تیم حاضر به پرداخت بخشی از مبلغ قرارداد این بازیکن بودند و حتی او نیز با هافبک تیمش صحبت‌هایی برای تمدید قرارداد انجام داده، اما تصمیم ریگی تیم دیگری بوده است.

 

ناصر فریادشیران، معاون اجرایی باشگاه استقلال نیز شب گذشته در یک گفت‌وگوی تلویزیونی عنوان کرد دلیل عدم تمدید قرارداد با مسعود ریگی درخواست ۱۵ الی ۲۰ میلیارد تومانی این بازیکن بوده است.

 

در حالی فریادشیران مبلغ درخواستی ریگی را روی آنتن زنده و پس از پایان دیدار استقلال و الهلال عربستان اعلام کرد که این بازیکن در پیامی به مجری فوتبال برتر تاکید داشت به هیچ عنوان راجع به مسئله مالی مذاکره‌ای نداشته است که تکذیبیه ریگی موجب شد تا فریادشیران بگوید با مدیر برنامه این بازیکن صحبت کرده‌اند.

 

اکنون مدیر برنامه مسعود ریگی به این مسائل واکنش نشان داد و گفت: بنده برای تمدید قرارداد ریگی سه جلسه با باشگاه استقلال جلسه داشتم که در هیچ‌کدام از آنها آقای فریادشیران حضور نداشته است. از طرف دیگر، درهیچ‌کدام از این جلسات راجع به مبالغ درخواستی بازیکن هیچ صحبتی انجام نشد.

 

1550435

 

او ادامه داد: بنده با آقای مددی جلسه‌ای داشتم که ایشان عنوان کرد مبلغ درخواستی را بگوییم، اما بنده گفتم شما مبلغ را مشخص کنید تا روی آن فکر کنیم.پس از آن، در جلسه دوم به من اعلام کردند که هیئت مدیره باشگاه ۴ میلیارد تومان مبلغ پایه به‌علاوه هر بازی ۵۰ میلیون تومان یا ۳ میلیارد تومان مبلغ پایه به‌اضافه هر بازی ۱۰۰ میلیون تومان را در نظر گرفته‌اند.

 

مدیر برنامه ریگی تصریح کرد: بنده زمانی که برای عقد قرارداد علیرضا رضایی به باشگاه استقلال رفتم، پیگیر بحث تمدید قرارداد مسعود ریگی هم شدم و گفتم داستان چه چیزی است؟ در آن جلسه به من گفتند که ما نمی‌توانیم بیش از ۵ میلیارد تومان مبلغ پایه و هر بازی ۵۰ میلیون تومان را بدهیم؛ من گفتم مبلغ را نمی‌توانید یک‌مقدار بالاتر ببرید که گفتند «نه». در آن جلسه، آقایان فرهاد مجیدی، فرزاد مجیدی و صالح مصطفوی هم حضور داشتند و می‌توانند شرح ماجرا را بگویند.

 

او یادآور شد: متاسفانه آقایان چند وقت قبل عنوان کردند که مسعود ریگی ۹ میلیارد تومان درخواست داشته و الان می‌گویند ۱۵ الی ۲۰ میلیارد تومان درخواست کرده است. 

 

صحبتهای مدیر برنامه‌های ریگی درحالیست که فرهاد مجیدی سرمربی استقلال هم در این باره قبلا گفته بود: ناراحتم که ریگی از استقلال جدا شد اما خودم دو مرتبه و صالح مصطفوی هم چند بار با مسعود صحبت کردیم. حتی قرار شد بعضی از هواداران در مورد مسعود به باشگاه کمک کنند اما به هر حال تصمیم مسعود چیز دیگری بود و برای او آرزوی بهترین‌ها را دارم.

دیدگاه‌ها