کد خبر : 1779728 | 23 شهریور 1400 ساعت 09:53 | 59.3K بازدید | 10 دیدگاه

درگیری لفظی با مظلومی در وی‌ای‌پی

چه کسی بر سر سرمربی سابق آبی‌ها فریاد زد؟

در پایان دیدار شب گذشته استقلال و الهلال، دو سه ایرانی ساکن دبی با پرویز مظلومی عضو هیئت مدیره این باشگاه وارد مجادله لفظی شدند.

به گزارش "ورزش سه"، استقلال شب گذشته در دیداری از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل الهلال با 2 گل مغلوب شد و از دور رقابت ها کنار رفت. در پایان این بازی دو سه از هواداران استقلال که موفق شده بودند وارد استادیوم شوند، با پرویز مظلومی عضو هیئت مدیره آبی ها به بحث و مجادله لفظی پرداختند.این درحالی بود که بازی دیشب بدون حضور هواداران برگزار می‌شد و قاعدتا حضور این فرد در جایگاه با هماهنگی باشگاه بوده است. 

 

این افراد که نسبت به عملکرد مدیریت باشگاه به شدت معترض بودند، نسبت به فروش مهدی قایدی اعتراض کرده و اعتقاد داشتند که بازیکنان مناسبی برای جانشینی این مهاجم بوشهری جذب نشده است. یکی از هواداران خطاب به پرویز مظلومی گفت که آنها اگر تمام بازیکنان را به فروش رسانده باشند نیز جانشین مناسبی برای آنها خریداری نشده است.

 

 

یک هوادار دیگر نیز در اعتراضاتش به عملکرد مدیران باشگاه، از عضو هیئت مدیره آبی پوشان پرسید که با پول فروش قایدی چه کار کرده اند و خطاب به پرویز مظلومی از او خواست که صندلی مدیریت باشگاه را رها کرده و دفتر باشگاه را میراث پدری خود نداند.

 

این درگیری های لفظی شدید میان هواداران و پرویز مظلومی، باعث تعجب افراد غیرایرانی حاضر در آنجا شد. تعدادی از مسئولان و خبرنگاران عربستانی این مجادلات لفظی را به نظاره نشسته و حتی ویدیویی از این اتفاقات در صفحه توئیتری روزنامه الجزیره عربستان منتشر شد.

 

1643673

فردی که در پایان مسابقه دیروز صحبتهای تندی علیه پرویز مظلومی انجام داد.او نود دقیقه در جایگاه بالای سر قایدی نشسته بود.

دیدگاه‌ها