کد خبر : 1779739 | 23 شهریور 1400 ساعت 11:20 | 41.4K بازدید | 1 دیدگاه

اتفاق عجیب؛ میخ در پای بازیکن الهلال

درخواست سلمان الفرج، کاپیتان الهلال در دقیقه 81 بازی برای تعویض به خاطر یک اتفاق عجیب بود که کمتر در فوتبال رخ می دهد.

اتفاق عجیب؛ میخ در پای بازیکن الهلال 

به گزارش "ورزش سه"، ظاهرا او مدعی شده میخی در زمین بود و با ورود به کفشش موجب آسیب دیدگی اش شد. به همین خاطر در دقیقه 81 بازی و از آنجایی که نمی توانست به بازی ادامه دهد از کادر فنی می خواهد او را تعویض کنند. این موضوع بازتاب گسترده ای در رسانه های عربستان داشت و سعودی اسپورت در این باره نوشت: وجود یک میخ در زمین باشگاه الوصل خیلی عجیب بود و الفرج به خاطر دردی که احساس می کرد نتوانست به بازی ادامه دهد. 


البته بر‌اساس بررسی‌های تیم پزشکی الهلال مصدومیت سلمان فرج با این وجود نگران‌کننده نیست و او می تواند در بازی های آینده هم برای الهلال به میدان بیاید. ممکن است این اتفاق از سوی ناظر بازی برای کمیته مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا گزارش شود که این نکته منفی در کارنامه میزبانی باشگاه الوصل خواهد بود چرا که این میخ ممکن بود منجر به حادثه شدیدتری شود، هر چند که این اتفاق سهوی رخ داده است. 

 

مصاف استقلال – الهلال به میزبانی باشگاه استقلال در استادیوم زعبیل شهر دوبی برگزار شد چرا که بر اساس تصمیم ماه مارس در سال 2016 کنفدراسیون فوتبال آسیا دیدار تیم های ایرانی و عربستان باید در کشور ثالث برگزار شود. این بازی با نتیجه دو بر صفر به سود الهلال پایان یافت. امشب دیدار تراکتور – النصر به میزبانی باشگاه النصر هم در شهر دوحه برگزار می شود.

 

دیدگاه‌ها