کد خبر : 1779740 | 23 شهریور 1400 ساعت 11:23 | 17.1K بازدید | 1 دیدگاه

ملکه جدید تنیس زنان جهان میلیاردر می‌شود

اما رادوکانو، ستاره تنیس انگلیس، در روزهای اخیر نام خود را بر سر زبان‌ها انداخته و به نظر می‌رسد این شانس را دارد تا به اولین ورزشکار میلیاردر این کشور تبدیل شود.

ملکه جدید تنیس زنان جهان میلیاردر می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، ورزش انگلیس روز شنبه از ورود فوق ستاره‌ای جدید خبر داد چرا که اما رادوکانو موفق شد بدون از دست دادن حتی یک ست، جام قهرمانی یو اس اوپن را از آن خود کند. این ورزشکار  18 ساله برای اولین فصل بود که در تور اتحادیه تنیس زنان حضور پیدا می‌کرد و به اولین تنیسور زن انگلیس در 44 سال اخیر تبدیل شد که موفق شده برنده جایزه گرند اسلم شود. او همچنین به اولین تنیسوری تبدیل شد که موفق شد با طی کردن مراحل انتخابی در مسابقات حاضرش شده و در یکی از چهار تورنمنت مهم جهانی به قهرمانی برسد.


او با توجه به سن، موفقیت و قابلیت بازاریابی که دارد می‌تواند به اولین ورزشکار میلیارد بریتانیا تبدیل شود. گرو مارک بروکوفسکی، مدیر روابط عمومی، به گاردین گفت:« این آغاز اتفاقی خاص است. او دختری میلیارد دلاری است و هیچ شکی در این زمینه وجود ندارد. او از ارزش بالایی برخوردار است. مسئله فقط این نیست که او تنیس را به شکل فوق العاده‌ای بازی می‌کند، بلکه پیش زمینه، ریشه و آزادی روح او نیز از اهمیت زیادی برخوردار است. مردم این موضوع را دوست دارند که او آسیب پذیر است اما فشارها را با خنده از خود دور می‌کند.»


در همین حال مکس آیزنباد مدیر برنامه رادوکانوست که پیش از این با ماریا شاراپووا پس از فتح ویمبلدون در 17 سالگی کار کرده است. 

 

1643699


رادوکانو همین حالا نیز پس از فتح یو اس اوپن و دریافت جایزه 1.8 میلیون پوندی آن، زندگی خود را دستخوش تغییر کرده است. جمعیتی حدود 9.2 میلیون نفر در انگلیس تماشاگر پیروزی او برابر لیلا فرناندز کانادایی بودند. تعداد دنبال کننده‌های صفحه اینستاگرام او نیز در عرض دو روز دو برابر شده و حالا به عدد 1.6 میلیون نفر رسیده است. 


چارلی بیل از مرکز مشاوره دیجیتال سون لیگ که با گروه مدیریتی رادوکانو همکاری دارد و با بارسلونا و ان بی نیز کار می‌کند درباره قدرت او در شبکه‌های اجتماعی گفت:« نرخ بازخورد او در اینستاگرام در هفته‎‌های اخیر 38 درصد بوده که فوق العاده است. این اساسا درصد افرادی است که محتوای شما را لایک کرده، به اشتراک گذاشته یا تماشا می‌کنند و نشان می‌دهد که دنبال کنندگان تا چه حد با شما در ارتباط هستند. برای این که بهتر این موضوع را در کنید باید بگویم که اکثر برندها از داشتن یک درصد بازخورد خوشحال می‌شوند.»


به نظر می‌رسد که این آغاز راهی بزرگ برای این نوجوان است. تیم هنمن، شماره یک سابق بریتانیا، باور دارد که او هنوز توانایی‌های بسیاری در خود دارد. او گفت:« او قهرمانی‌های بیشتری از این دست را تجربه خواهد کرد. این افسانه درخشش ناگهانی نیست. او حالا جز پنج نفر اول تنیس جهان است. قرار است در آینده خبرهای درخشان بسیاری از او بشنویم.»

دیدگاه‌ها