کد خبر : 1779742 | 23 شهریور 1400 ساعت 11:29 | 39.5K بازدید | 11 دیدگاه

تلخ‌ترین شب ممکن برای برادران مجیدی (عکس)

نیمکت استقلال بعد از تثبیت پیروزی الهلال در بازی شب گذشته چهره دردناکی داشت. به این خاطر که شکست در این بازی به معنی پایان راه در بازی های این فصل لیگ قهرمانان آسیا بود...

به گزارش "ورزش سه"، اشتباهات بازی شب گذشته در دیدار با الهلال قابل جبران نیست حتی اگر بهترین ایده ها به ذهن بیاید و بهترین تلاش های برای ارایه یک بازی بهتر در آینده انجام شود به این خاطر که الهلال به عنوان تیم برنده راهی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا شد و حالا این تیم است که می تواند رویایی قهرمانی چهارم در آسیا را داشته باشد و استقلال با وجود بازی خوب در برابر الهلال به دلیل عدم نتیجه گیری باید از نو استارت بزند و منتظر شروع دور جدید بازی ها احتمالا در بهمن ماه باشد. 

 

شب گذشته شب تلخی برای برادران مجیدی روی نیمکت استقلال بود. برای فرهاد به عنوان سرمربی و برای فرزاد به عنوان کمک سرپرست. آنها بعد از – از دست دادن جام قهرمانی لیگ برتر و جام حذفی امیدوار بودند با پیروزی در دیدار با الهلال ضمن صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا شروع خوبی درفصل جدید بازی ها داشته باشند اما شرایط باب میل آنها پیش نرفت و در شبی که استقلال ارایه گر بازی خوبی در برابر حریف نامی و گران خود بود شکست خورد و پرونده این فصل از بازی های لیگ قهرمانان آسیا به تلخی هر چه تمامتر برای استقلال و برادران مجیدی بسته شد. 

 

مثل همیشه فوتبال ادامه دارد. فرصت جبران مهیاست. این شکست با بهانه و ادله های زیادی قابل توجیه است؛ از جمله اینکه فوتبال برد و باخت دارد و از آنجایی که استقلال با یک تیم جدید وارد میدان شده بود و خوب بازی کرد و تنها به دلیل عدم استفاده از موقعیت ها شکست خورد قابل سرزنش نیست. امروز یک شروع تازه برای استقلال و فرهاد مجیدی است. آنها از امروز با ریکاوری ذهنی و از فردا با یک جدیت بیشتر می توانند آینده بهتری برای خود و استقلال بسازند. شکست در برابر الهلال و حذف از لیگ قهرمانان آسیا واقعیتی بود که به ثبت رسید و فرصت پیش رو برای جبران است و نه زانوی غم بغل گرفتن به خاطر فرصتی که از دست رفت.

عکس: امیر حسین خیرخواه

 

 

دیدگاه‌ها