کد خبر : 1779744 | 23 شهریور 1400 ساعت 11:34 | 79.2K بازدید | 4 دیدگاه

درخواست کاوانی از هواداران یونایتد پس از بازگشت رونالدو

ادینسون کاوانی، مهاجم منچستریونایتد، از هواداران این باشگاه خواست که پس از بازگشت رونالدو، بار دیگر از سرود قدیمی‌شان برای او استفاده کنند.

درخواست کاوانی از هواداران یونایتد پس از بازگشت رونالدو

به گزارش "ورزش سه"، رونالدو روز شنبه بار دیگر در ترکیب یونایتد به میدان رفت و موفق شد در جریان پیروزی 1-4 این تیم برابر نیوکاسل، دو گل به ثمر برساند. مهاجم 36 ساله پیراهن شماره 7 قدیمی خود را از کاوانی پس گرفت تا با همان شمایل آشنای خود در زمین حاضر شود.

اما هواداران یونایتد علاقه خود به بازیکن اروگوئه‌ای را به تصویر کشیده و سرود جدیدی برای او ساختند. سرود قبلی که این هواداران در حمایت از کاوانی سر می‌دادند به این شکل بود:« بده، بده، بده به ادی کاوانی، توپ را به او پاس بده و شاهد گلزنی او باش.»

 

1643704

 

اما پس از بازگشت هواداران به اولدترافورد سرود جدیدی از سوی آنها خطاب به این بازیکن سر داده می‌شد که به این شرح بود:« من عاشق هستم و نمی‌توانم این موضوع را انکار کنم، شماره 7 ما پادشاه اروگوئه است. ال ماتادور، چه کسی می‌تواند باشد؟ نام اولش ادینسون و نام خانوادگی‌اش کاوانی است...»

حالا که کاوانی پیراهن شماره 21 را در اختیار گرفته شاید این شعر نیاز به تغییر داشته باشد اما او تایید کرد که دنبال کردن شعار جدید به نظرش دشوارتر است. این مهاجم 34 ساله در پاسخ به این سوال که کدام شعار را ترجیح می‌دهد به تلویزیون منچستریونایتد گفت:« هواداران حالا شعار دومی ساخته‌اند که خواندن آن بسیار سخت‌تر از اولی است. من می‌توانم اولی را دنبال کنم چون بسیار برایم آسان‌تر بود و می‌توانستم با آن همراهی کنم. اما این دومی واقعا جالب و خوب است. باید از تمام هواداران باشگاه به خاطر محبت و علاقه‌شان سپاسگزاری کنم چرا که خواندن این آهنگ دوم بسیار مشکل‌تر است!»

دیدگاه‌ها