کد خبر : 1779750 | 23 شهریور 1400 ساعت 11:59 | 20.1K بازدید | 8 دیدگاه

الهلال با صبر و حوصله استقلال را برد 

فروتن: رفتار بعد از باخت را هم باید یاد بگیریم

کارشناس فوتبال ایران از اتفاقات رخ داده در برنامه فوتبال برتر و جدل بین مجریها و مهمان تلفنی برنامه انتقاد کرد.

فروتن: رفتار بعد از باخت را هم باید یاد بگیریم 

به گزارش "ورزش سه"، بهمن فروتن که همچنان جزو مربیان فعال فوتبال ماست امروز صبح در یک برنامه تلویزیونی به تحلیل شکست  دیشب استقلال به الهلال پرداخت . 


فروتن حرفهایش را اینطور شروع کرد : ما مسابقات بین المللی را یک زمانی شروع می‌کنیم که داریم بدنسازی می‌کنیم. معمولا ده تا دوازده مسابقه دوستانه باید قبل از فصل انجام داد و تازه وقتی فصل آغاز می‌شود و ما وارد فصل می‌شویم تا چهار الی پنج هفته، همه تیم‌ها مشکل دارند‌. در اروپا هر فصل سه بازیکن احتمالا به دلیل قیمت‌شان به هر تیمی اضافه می‌شود و مربی‌ها همیشه گرفتار این مسئله هستند که چگونه می‌توانند بازیکن را با تیم تطبیق دهند یا جذب تیم کنند. در کشور ما اول یا آخر هر فصل بین ده الی پانزده بازیکن جابجا می‌شود و شما باید یک تیم کامل را بسازید. 

 

او ادامه داد: ما باید در این زمان با صبر و حوصله تر بازی کنیم. دیدیم آن تیم که هفته چهارم بازی‌هایش را پشت سر می‌گذارد انقدر صبر کردند تا یکی از بچه‌های ما لیز بخورد تا توپ را به گل تبدیل کنند. ما این صبر و حوصله را نداشتیم و مقداری عجله کردیم و کمی موقعیت‌ها را بیشتر از گل زدن دوست داشتیم. 

 

فروتن همچنین درباره صحبتهای مطرح شده در پایان بازی استقلال در برنامه زنده هم گفت:  دیشب خیلی خوشایند نبود که ما با هیئت مدیره دعوا کنیم یا هیئت مدیره با ما دعوا کند. تیم آمده و باخته است. ما باید آرام آرام از طریق تلویزیون و باختن و احساسات بعد از باخت را به فوتبالی‌ها آموزش دهیم. دیشب مجری‌ها دچار احساساتی شدند که زیاد جالب نبود.

دیدگاه‌ها