کد خبر : 1779756 | 23 شهریور 1400 ساعت 12:18 | 11K بازدید | 3 دیدگاه

سماک: زنیت هدف خاصی در لیگ قهرمانان ندارد

سرگی سماک، سرمربی زنیت سن پترزبورگ، می‌گوید که هدفی را در مرحله گروهی لیگ قهرمانان برای تیمش تعیین نکرده است.

سماک: زنیت هدف خاصی در لیگ قهرمانان ندارد

به گزارش "ورزش سه"، هفته اول مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان اروپا از امشب آغاز می‌شود و زنیت در گروه اچ باید در ورزشگاه استمفوردبریج به مصاف چلسی برود. این بازی ساعت 23:30 به وقت ایران در لندن برگزار خواهد شد و یاران سردار آزمون برابر مدافع عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان صف آرایی می‌کنند. 


سرگی سماک، سرمربی زنیت، در کنفرانس خبری پیش از بازی اظهار داشت:« چلسی هیچ نقطه ضعفی ندارد و آنها با تکیه بر شرایط خوب خود موفق شدند قهرمانی در این مسابقات را به دست آورند. آیا ما از قرعه‌کشی راضی هستیم؟ هر تیمی که برابر هر حریفی به میدان می‌رود به دنبال پیروزی است و برای رسیدن به سه امتیاز تلاش می‌کند. ما باید تمام تلاش خود را برای کسب پیروزی به کار بگیریم. اهداف ما برای مرحله گروهی لیگ قهرمانان چیست؟ هیچ مکالمه‌ای درباره اهداف و وظایف تیم در این مسابقات با مدیریت باشگاه انجام نشده است.»


روملو لوکاکو، مهاجم بلژیکی، در پنجره نقل و انتقالات تابستانی از اینتر جدا شده و به چلسی پیوست. سماک درباره او گفت:« تا به حال به تحلیل بازی لوکاکو پرداختیم، امشب نیز بازی تیم و هر بازیکن را با جزییات مورد بررسی قرار خواهیم داد. چرا که فاصله بین آخرین بازی ما در لیگ روسیه و این بازی در لیگ قهرمانان بسیار کم بود. مهم‌ترین نکته ریکاوری درست بود. امروز جلسه‌ای برگزار خواهیم کرد و همین امروز یا فردا فرصت داریم تا با حریف بهتر آشنا شویم.»


به جز چلسی و زنیت، یوونتوس و مالموی سوئد نیز دیگر تیم‌های حاضر در گروه اچ هستند که امشب دیگر دیدار این گروه را برگزار خواهند کردند.

دیدگاه‌ها