کد خبر : 1779759 | 23 شهریور 1400 ساعت 12:22 | 10K بازدید | 1 دیدگاه

شکستگی بینی دلیل تغییر رشته ولادیمیر پوتین!

ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه، مدعی شده که به دلیل مصدومیت از ناحیه بینی تصمیم گرفته ورزش بوکس را کنار گذاشته و به کشتی روی آورد.

شکستگی بینی دلیل تغییر رشته ولادیمیر  پوتین!

به گزارش "ورزش سه"، ولادیمیر پوتین اخیرا درباره تمرینات بوکس خود در کودکی صحبت کرده و به خاطر می‌آورد که  چه اتفاقی باعث شد او تصمیم به ترک این ورزش گرفته و کشتی را شروع کند. رییس جمهور روسیه مصاحبه‌ای را با حضور ورزشکاران المپیکی در کاخ کرملین برگزار کرد و تصاویر آن روز یکشنبه در تلویزیون روسیه به نمایش گذاشته شد. او در این مصاحبه گفت:« بینی من در سومین یا چهارمین جلسه تمرین شکست.»


پوتین به زندگی ساده خود در آن زمان اشاره کرده و گفت:« من در باغ زندگی می‌کردم. به هیچ بیمارستان و پزشکی مراجعه نکردم. اما حتی با انگشت هم نمی‌توانستم به بینی‌ام دست بزنم. بعدتر مشخص شد که بینی من شکسته بود. اندازه بینی من بیش از حد بزرگ شده بود و همین موضوع باعث شد تصمیم بگیرم که بوکس را کنار بگذارم.»


پوتین مدرک استادی را  در ورزش جودو دارد. او در سال 2006 به عنوان رییس افتخاری اتحادیه جودوی اروپا برگزیده شد و در سال 2016 دیپلم افتخار دکترای جودو را از دانشگاه یونگین دریافت کرد. او همچنین دارای کمربند سیاه در رشته کاراته است. او در سال 2013 به صورت افتخاری دان 9 تکواندو را نیز دریافت کرد. سازمان بین المللی کیوکوشین کان کاراته در نوامبر 2014 دان هشت این سبک کیوکوشین را به او اهدا کرد.

دیدگاه‌ها