کد خبر : 1779763 | 23 شهریور 1400 ساعت 12:34 | 16.2K بازدید | 1 دیدگاه

هم تیمی سابق طارمی؛ بلای جان دفاع استقلال

ستاره تنومند پایه گذار صعود الهلال (عکس)

موسی مارگا مهاجم اهل مالی که در این تابستان از پورتو جدا شد و به الهلال پیوست، مقابل استقلال عملکرد قابل قبولی را از خود به نمایش گذاشت.

ستاره تنومند پایه گذار صعود الهلال (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، الهلال شب گذشته با اتکای به توانایی بازیکنان خارجی خود توانست مقابل استقلال به پیروزی رسیده و راهی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا شود. یکی از این افراد موسی مارگا بود که در این تابستان با قراردادی آزاد از پورتو جدا شد و به تیم قهرمان عربستان پیوست.

 

مارگا که در زمان حضور در پورتو زوج مهدی طارمی در خط حمله این تیم بود، شب گذشته بارها خط دفاعی استقلال را آزار داد. این بازیکن که هیکل درشت و تنومندی دارد، در تقابل های رو در رو با بازیکن استقلال، معمولا برنده بود و مدافعین تیم مجیدی در متوقف کردن این بازیکن باتجربه، کار سختی داشتند.

 

مارگا قبل از پایان فصل گذشته لیگ پرتغال با قراردادی رسمی به الهلال پیوست و این مسئله منجر به خشم شدید سرجیو کونسیسائو مربی پورتو شد به نحوی که این بازیکن را در 3 دیدار پایانی لیگ گذشته، از لیست تیمش خارج کرد اما حالا مارگا نشان داد که او ارزش سرمایه گذاری الهلالی ها را داشته است.

 

 

اوج تأثیرگذاری این بازیکن روی گل دوم تیمش بود. جایی که پس از توپ گیری خوب از بازیکنان استقلال، از جا ماندن وریا غفوری و عارف آقاسی نهایت بهره را برد و با یک پاس در عرض دیدنی به سمت راست خط دفاعی استقلال، سالم الدوساری را صاحب یک موقعیت تک به تک کرد که این بازیکن با ضربه ای دقیق، توپ را وارد دروازه حسینی کرد.

 

مارگا که عضو تیم ملی مالی است، در دیدار برابر استقلال چند فرصت خوب برای گلزنی به دست آورد که یک ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت و موقعیت دیگر این بازیکن را سیدحسین حسینی با واکنشی خوب و به موقع مهار کرد تا هم تیمی سابق طارمی در باز کردن دروازه استقلال ناکام باشد.

 

به هر شکل خرید تازه الهلالی ها در دیدار حساس آسیایی کاملا به کارشان آمد و تفاوت دو تیم در هزینه هایی بود که برای خرید بازیکنان خارجی خرج شد. متئوس پریرا دیگر خرید جدید الهلال پاس گل نخست را داد و مارگا نیز زمینه ساز گل دوم تیمش بود تا اینگونه تفاوت ها میان استقلال و قهرمان عربستان رقم بخورد.

دیدگاه‌ها