کد خبر : 1779766 | 23 شهریور 1400 ساعت 12:47 | 29.7K بازدید | 13 دیدگاه

رستم و منوچهر؛ تابلوی خطر برای پرسپولیس (عکس)

خط دفاعی پرسپولیس کار ساده‌ای مقابل مهاجمان زهردار استقلال نخواهد داشت.

به گزارش "ورزش سه"، استقلال تاجیکستان مهره‌هایی با توانایی‌های منحصر به فرد دارد که از چهار ماه قبل و پیروزی مقابل شباب الاهلی و الهلال خود را در آسیا مطرح کرده‌اند. آنها که از حساسیت این بازی و بیننده‌های میلیونی آن هم آگاه هستند دنبال درخشش مقابل یکی از برترین خط دفاعی‌های آسیا هستند.

 

زهردار ترین عناصر هجومی تاجیک‌ها، منوچهر جلیلوف و رستم سویروف هستند. آن‌ها که مقابل الهلال، اولین تیم صعود کننده به یک چهارم در دور گروهی خوش درخشیدند آمادگی بالایی برای مصاف با پرسپولیس، فینالیست فصل قبل دارند.

 

1643744

 

استقلال تاجیکستان به کمک خط حمله آتشین خود در اکثر بازی‌های این فصل با اختلاف گل بالا پیروز بازی شده و حامد لک و مدافعان پرسپولیس کار سختی مقابل آنها خواهند داشت و شاید به همین دلیل یحیی رهبری خط دفاع خود در دوشنبه را به سیدجلال واگذار کند.

 

شاید استقلالی‌ها فشار زیادی روی دروازه پرسپولیس وارد نکنند اما ویژگی کلیدی رستم و منوچهر، تمام کنندگی فوق العاده آنهاست. تاجیک‌ها با بیست و سه درصد مالکیت توپ و شوت‌هایی به مراتب کمتر از الهلال، این تیم متمول را چهارتایی کردند و از حداقل موقعیت‌هایشان گل ساختند. نماینده ایران اگر موفق به مهار مهاجمان استقلال شود و در این بازی کلین شیت کند راه صعود خود را هموار خواهد کرد.

دیدگاه‌ها