کد خبر : 1779769 | 23 شهریور 1400 ساعت 13:00 | 20.6K بازدید | 3 دیدگاه

الدوساری هدیه تولد خسرو را به ریاض برد

سالم الدوساری وینگر چپ و باتجربه الهلال شب گذشته از غفلت مدافعین استقلال در سمت راست این تیم نهایت بهره را برد و تیر خلاص را بر پیکر آبی ها وارد کرد.

الدوساری هدیه تولد خسرو را به ریاض برد

به گزارش "ورزش سه"، در دیدار شب گذشته استقلال و الهلال و در لحظاتی که شاگردان مجیدی به دنبال زدن گل تساوی بودند، روی یک اشتباه و غافلگیری در خط دفاعی و جا ماندن عارف آقاسی و وریا غفوری، این سالم الدوساری بود که از فضای خالی که در اختیارش قرار گرفت، نهایت بهره را برد و تیمش را به گل دوم رساند.

 

وریا آماده یک استارت انفجاری از سمت راست بود و شاید فکرش را نمی کرد که بازیکنان استقلال در جناح مقابل توپ را لو داده و موسی مارگا با پاسی عرضی و دقیق، سالم الدوساری را صاحب موقعیت کند اما این اتفاق افتاد.

 

خسرو حیدری پیشکسوت آبی پوشان که شب گذشته به عنوان کارشناس دیدار استقلال و الهلال در استودیو برنامه فوتبال برتر حاضر شده بود، در بخشی از صحبت هایش اعلام کرد طی تماسی که با غفوری داشته، به کاپیتان آبی ها گفته است که وریا سابقه بازی مقابل الشهرانی (مدافع چپ الهلال) را دارد و از او درخواست کرده کادوی تولدش را با پیروزی برابر نماینده عربستان بدهند.

 

 

 

 

غفوری در صحنه گل دوم او آماده دریافت پاس بود تا از سمت الشهرانی نفوذ کند ولی لو دادن توپ منجر به این شد که پشت کاپیتان آبی ها خالی شده و الدوساری دیگر بازیکن سمت چپ عربستانی ها از این موقعیت نهایت بهره را برده و گل دوم را به ثمر برساند.

 

به هر حال وریا و هم تیمی هایش نتوانستند مقابل ستاره های الهلال کاری از پیش ببرند و بدین ترتیب گومیس و الدوساری کادوی تولد خسرو حیدری را با خود به عربستان بردند تا این نماینده سعودی ها باشد که راهی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا می شود.

دیدگاه‌ها