کد خبر : 1779779 | 23 شهریور 1400 ساعت 13:38 | 27K بازدید | 3 دیدگاه

منوچهری: امسال از او زیاد خواهیم شنید؛

اولین حضور حسین‌زاده از دید یک آبی‌پوش سابق

مهاجم سابق استقلال معتقد است امیرحسین حسین زاده یکی از مهره‌های خوب آبی‌پوشان در فصل پیش رو خواهد بود.

به گزارش "ورزش سه"، امیرحسین حسین زاده خرید 20 ساله تیم فوتبال استقلال تهران که مقابل الهلال در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، اولین بازی رسمی خود را برای آبی‌پوشان انجام داد، یکی از بهترین بازیکنان زمین بود و هواداران استقلال به آینده این بازیکن جدید تیمشان امیدوار شدند.


حسین زاده در مقابل الهلال 3 شوت به دروازه زد که 2 تای آنها در چارچوب بود. او 4 تکل هم زد و با ارسال 2 پاس کلیدی نشان داد می تواند در گلسازی هم ایفای نقش کند.


با امین منوچهری که شب گذشته در استادیوم حضور داشت و بازی را از نزدیک نظاره کرده  است، در رابطه  با عملکرد امیرحسین حسین زاده گفتگو کرده ایم. او در واکنش به این سوال ضمن تمجید از نمایش این بازیکن در 20 سالگی توضیح داد: حسین زاده قطعا یکی  از بازیکنانی است که امسال حرف های بیشتری از او خواهیم شنید. البته آنها که به  فوتبال نزدیک ترند و از نزدیک مراحل فوتبالی او را دیده اند و آنالیز کرده اند، بر این حرف من صحه می گذارند، چون امیرحسین بازیکن خوبی است که در بهترین زمان ممکن به اردوی استقلال اضافه شده و خیلی راحت می تواند در تیم جا بیفتد. نمونه بارز این حرف هم بازی دیشب است.

 

1643762

 


منوچهری در ادامه با اشاره به اولین حضور حسین زاده اضافه کرد: اگر به  نظرم فقط 3 ، 4 بازی بیشتر در ترکیب تیم انجام داده بود، دیشب می توانست مقابل الهلال برگ برنده تیم باشد و بیشتر از چیزی که دیدیم، می توانست توانایی هایش را نشان دهد. من خودم 2 سال پیش وقتی در سایپا بودم، امیرحسین بازیکنی بود که از تیم امید به تیم اصلی رسید. آقای دایی به ایشان بازی دادند و بعد از او هم آقای صادقی خیلی از او استفاده کرد و یکی از مهره های تاثیرگذار سایپا بود تا اینکه متاسفانه دچار مصدومیت شد ولی باز هم در پایان فصل بازگشت و عملکرد خوبی داشت.

 

 


مهاجم سابق سپاهان که سابقه زیادی در فوتبال ایران دارد، حرف هایش را در مورد هم تیمی سابقش در سایپا اینطور جمع بندی کرد: مطمئنم از جمله بازیکنانی است که امسال زیاد از او خواهیم شنید. امیدوارم خودش هم قدر موقعیتی که در اختیار دارد را بداند و به خودباوری برسد. توانایی هایش را بداند و به نحو احسن از توانایی هایش استفاده کند و وارد حاشیه و مسائلی از این دست نشود. البته من با او تمرین کرده ام. او را می شناسم و بچه ای است که فکر بلندی دارد و دنبال هدف های بزرگ است.

دیدگاه‌ها