کد خبر : 1779783 | 23 شهریور 1400 ساعت 13:47 | 8.7K بازدید | 1 دیدگاه

واینالدوم: لیورپول علاقه‌ای به حفظ من نداشت

جورجینیو واینالدوم، خرید جدید پاری سن ژرمن، می‌گوید بی‌اعتمادی مدیران لیورپول باعث جدایی او از آنفیلد شده است.

واینالدوم: لیورپول علاقه‌ای به حفظ من نداشت

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول در سال 2016 واینالدوم را با قراردادی به ارزش 23 میلیون پوند از نیوکاسل خریداری کرد و این بازیکن به یکی از موثرترین اعضای تیم یورگن کلوپ در سال‌های پس از آن تبدیل شد.

این بازیکن هلندی به لیورپول کمک کرد تا ششمین قهرمانی‌اش در لیگ قهرمانان و همچنین اولین قهرمانی خود در لیگ برتر در 30 سال اخیر را به دست آورد اما قراردادش پس از فصل 21 – 2020 تمدید نشد و در نهایت در پنجره نقل و انتقالات تابستانی به عنوان بازیکن آزاد به پاری سن ژرمن پیوست.

 

1602953

واینالدوم حالا مدعی شده که هرگز قصد ترک آنفیلد را نداشته اما احساس کرده که پس از مذاکرات ناموفق برای تمدید قراردادش وادار به جدایی شده است. این بازیکن 30 ساله به اکیپ گفت:« شما باید پیرو احساساتتان باشید. چند ماه پیش برای ادامه حضور در لیورپول ابراز علاقه کردم. نمی‌خواهم به جزییات اشاره کنم اما آنها این احساس را به من دادند که علاقه‌ای به حفظ من ندارند. در این شرایط باید رفت.»

در ابتدا به نظر می‌رسید که بارسلونا مقصد نهایی این بازیکن خواهد بود اما شرایط اینطور پیش نرفت چرا که بارسا موفق به کاهش دستمزد پرداختی خود نشد. بازیکن تیم ملی هلند در این باره اضافه کرد:« بارسلونا جلو آمد. من واقعا خوشحال بودم چون از بچگی مانند اکثر بازیکنان هلندی رویای حضور در این باشگاه را داشتم اما باید بگویم که اسطوره‌ام زین الدین زیدان بود. دوست داشتم به بارسا بروم اما مذاکرات خیلی طولانی شد و پاری سن ژرمن قدم پیش گذاشت. این باشگاه برخلاف شش سال قبل نشان داد که دوست دارد من را به خدمت بگیرد. این بار نوبت من بود که اتفاق متفاوتی را تجربه کنم.»

دیدگاه‌ها