کد خبر : 1779784 | 23 شهریور 1400 ساعت 13:53 | 11.4K بازدید | 2 دیدگاه

سمشوف: آنها پادشاه فعلی اروپا هستند؛

زنیت می‌تواند از چلسی امتیاز بگیرد، اگر ....

ملی پوش فوتبال روسیه معتقد است اگر زنیت بهترین فرم خود را داشته باشد، می‌تواند از شاگردان توخل امتیاز بگیرد.

زنیت می‌تواند از چلسی امتیاز بگیرد، اگر ....

به گزارش "ورزش سه"، هفته اول رقابت های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا از امشب آغاز می‌شود و در یکی از مهم ترین مسابقات گروه هشتم مسابقات تیم فوتبال چلسی باید در لندن به مصاف زنیت برود؛ گروهی که با حضور یوونتوس گروه بسیار سختی برای زنیت قهرمان روسیه و همینطور مالمو به شمار می رود.


حالا چند ساعت مانده به آغاز این مسابقه در روسیه تمام چشم‌ها به موفقیت احتمالی آبی‌پوشان سن پترزبورگ است که با حضور ستاره هایی نظیر سردار آزمون دوران بسیار خوشی در فوتبال داخلی تجربه می کند.


ایگور سمشوف هافبک سابق تیم ملی روسیه و همینطور باشگاه زنیت سن پترزبورگ معتقد است زنیت می تواند در مقابل چلسی در لندن برنده بازی باشد و البته این موضوع را منوط به این می کند که آبی‌پوشان روسی بهترین عملکردشان را در زمین مسابقه به نمایش بگذارند.


این بازیکن سابق فوتبال روسیه ادامه داده است:« من فکر می کنم اگر زنیت با همان سرعتی که در روسیه بازی می کند، در لیگ قهرمانان هم همین سرعت را حفظ کند، مشکلی نخواهند داشت به این بازی امیدوارم چون زنیت در پیش فصل به خوبی تقویت شده است. علاوه بر آن با مدافع عنوان قهرمانی مسابقات بازی داریم و اگر نگاه سلطنتی داشته باشیم، آنها قوی‌ترین باشگاه حال حاضر فوتبال اروپا هستند.»


لوکاکو خرید جدید تیم فوتبال چلسی نمایش بسیار خوبی از زمان اضافه شدن به ترکیب اصلی تیم داشته و موفق شده در سه بازی اخیر برای تیمش در لیگ برتر سه گل به ثمر برساند. سمشوف در مورد حضور این بازیکن و تاثیری که می تواند در جریان بازی داشته باشد، عنوان کرد:« ما لوکاکو را از تیم ملی بلژیک به خوبی می شناسیم. او عملکرد بسیار خوبی داشته؛ نه تنها در لیگ قهرمانان که در تمامی مسابقات.»


گفتنی است دیدار دو تیم چلسی و زنیت در شرایطی امشب از ساعت 23:30 دقیقه در لندن برگزار خواهد شد که در دیگر دیدار این گروه به طور همزمان مالمو در سوئد از یوونتوس پذیرایی خواهد کرد.

دیدگاه‌ها