کد خبر : 1779802 | 23 شهریور 1400 ساعت 14:55 | 26.6K بازدید | 4 دیدگاه

مدافعان بارسلونا رسیدند، مهاجمان نه! (عکس)

نام مدافعان مصدوم بارسلونا در لیست این تیم برای دیدار مقابل بایرن مونیخ قرار گرفته است.

به گزارش "ورزش سه"، حدود یک سال بعد از شکست تلخ و فراموش نشدنی 2-8 مقابل بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان، بارسلونا امشب و در مرحله گروهی در استادیوم نوکمپ پذیرای این تیم خواهد بود. این در حالیست که تیم رونالد کومان به خصوص در بخش هجومی غایبان زیادی دارد، اما تعدادی از بازیکنان مصدوم این تیم در خط دفاعی شرایط بازی کردن خواهند داشت.

 

جرارد پیکه و سرخی روبرتو، دو مدافع آسیب دیده بارسلونا در هفته های به این دیدار رسیده و در لیست بلوگرانا قرار گرفته اند. همچنین اخباری در مورد مصدومیت سرجینیو دست و همچنین غیبت یوردی آلبا در تمرینات امروز صبح بارسلونا منتشر شده بود، اما اسم این دو مدافع کناری نیز در لیست نهایی کاتالان ها برای این دیدار قرار دارد. با توجه به قدرت بالای خط حمله بایرن مونیخ، رسیدن این بازیکن برای کومان اهمیت زیادی داشت و حالا این امر محقق شده است.

 

اما مشکل اصلی رونالد کومان چینش ترکیب خط حمله تیمش خواهد بود. غیبت بازیکنان مصدوم این تیم از جمله سرخیو آگوئرو، عثمان دمبله، آنسو فاتی و مارتین برایثوایت، اوضاع برای سرمربی هلندی را دشوار ساخته است. اما نام لوک دی یانگ، خرید جدید بلوگرانا در لیست این تیم قرار گرفته و ممکن است شاهد حضور او در ترکیب بارسلونا در مسابقه امشب باشیم.

 

1643786

دیدگاه‌ها