کد خبر : 1779803 | 23 شهریور 1400 ساعت 15:06 | 4.4K بازدید | 0 دیدگاه

وعده نایب رئیس زنان فدراسیون فوتبال؛

تاکید موسوی: بهترین تدارک برای دختران ملی

نایب رئیس زنان فدراسیون فوتبال اعلام کرد که هر آنچه که در توان فدراسیون فوتبال باشد، برای توسعه و رشد فوتبال زنان انجام خواهد شد.

تاکید موسوی: بهترین تدارک برای دختران ملی

به گزارش "ورزش سه"، سیده شهره موسوی نایب رئیس زنان فدراسیون فوتبال در گفتگو با سایت فدراسیون فوتبال، در خصوص اتفاقات مثبت رخ داده در حوزه فوتبال زنان گفت: برگزاری اردوهای مرتب و ایجاد فضای رفاهی یکسان در برگزاری اردوها، یکی از اقدامات بسیار خوب فدراسیون در حوزه زنان بوده و یادآوری می شود که از زمان تشکیل تیم ملی فوتبال زنان اردیبهشت ماه سال جاری، در حال حاضر 4 بازی تدارکاتی با تیم های ملی بلاروس و ازبکستان در خارج از کشور انجام شده است. در همین راستا زنان ملی پوش ایران دو سفر به کشورهای بلاروس و ازبکستان داشتند.

 

موسوی ادامه داد: با توجه به زمان کوتاهی که از تشکیل این تیم گذشته و با مشکلات و مسائل مالی که به هر صورت در فدراسیون، از گذشته ایجاد شده بود و هنوز هم فدراسیون با آن دست و پنجه نرم می کند، تیم ملی زنان ایران 24 شهریورماه برای اولین بار و با همت و مذاکراتی که شخص رئیس فدراسیون فوتبال با هواپیمایی وارش انجام دادند با پرواز اختصاصی عازم تاشکند می شوند تا در مرحله مقدماتی مسابقات قهرمانی آسیا به مصاف تیم های بنگلادش و اردن برود.

 

شهره موسوی با اشاره به این اتفاق تاریخی توضیح داد: این اتفاق برای اولین در تاریخ کشور ما رخ داده است که تیم ملی فوتبال زنان همگام با تیم ملی آقایان پرواز اختصاصی دارد و به صورت مستقیم به مسابقات آسیایی اعزام می شود و جا دارد یک بار دیگر از هواپیمایی وارش تشکر کنم. ضمن اینکه برند رابردومان نیز به عنوان حامی تیم ملی فوتبال زنان، البسه تیم ملی را به موقع و با تعهد در زمان مقرر به تیم ملی فوتبال تحویل داد که این امر باعث ایجاد آرامش قبل از اعزام است. همچنین تیم ملی فوتبال زنان با لباس متحدالشکل به فرودگاه جهت اعزام عزیمت می کنند تا با اقتدار وارد کشور ازبکستان شوند.

دیدگاه‌ها