کد خبر : 1779806 | 23 شهریور 1400 ساعت 15:25 | 32.5K بازدید | 10 دیدگاه

درخشش متوالی ستاره لهستانی؛

هراس بارسلونا از فرم عجیب و غریب لواندوفسکی!

رابرت لواندوفسکی، ستاره گلزن بایرن مونیخ در اوج قرار داشته و امید اول این تیم برای باز کردن دروازه بارسلوناست.

هراس بارسلونا از فرم عجیب و غریب لواندوفسکی!

به گزارش "ورزش سه"، رابرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی بایرن مونیخ بار دیگر بزرگ ترین تهدید برای مارک آندره تراشتگن، دروازه بان بارسلونا خواهد بود. این بازیکن که ششمین گل بایرن را در برتری تاریخی 2-8 مقابل بارسا در لیسبون در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان فصل 2019-2020 به ثمر رساند، در حال حاضر در وضعیت بسیار خوبی قرار دارد و امیدوار به تکرار این گلزنی حدود یک سال بعد از آن شب تاریخی برای بایرن مونیخ است.

 

1643788

 

اما جالب اینجاست لواندوفسکی از تاریخ 11 فوریه در تمام بازی های خود موفق به گلزنی شده است. آخرین بار در آن مقطع بود که بایرن مونیخ در فینال جام باشگاه های جهان با تک گل بنجانین پاوارد موفق به غلبه بر تایگرز شد و لواندوفسکی در آن دیدار در گلزنی ناکام ماند. اما پاس گل مدافع فرانسوی بایرن توسط لواندوفسکی ارسال شد و از آن مقطع به بعد، او در تمامی بازی های تیمش حداقل یک بار موفق به گلزنی شده است.

 

البته ستاره 33 ساله و لهستانی در این میان بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی در ماه آوریل برابر پاری سن ژرمن را نیز به دلیل مصدومیت از دست داد و بسیاری غیبت لواندوفسکی را عامل اصلی ناکامی بایرن مونیخ در تکرار سه گانه خود می دانند. در این مقطع این بازیکن در 17 بازی متوالی برای بایرن مونیخ 27 بار موفق به گلزنی شده و یولیان ناگلزمان امیدوار است روند درخشش این بازیکن در مسابقه امشب برابر بارسلونا نیز تکرار شود. همچنین از آغاز فصل 2018/19، رابرت لواندوفسکی 28 گل در لیگ قهرمانان به ثمر رسانده است که هشت گل بیشتر از هر بازیکن دیگری در این رقابت ها محسوب می شود.

 

1638251

دیدگاه‌ها