کد خبر : 1779807 | 23 شهریور 1400 ساعت 15:21 | 6.9K بازدید | 0 دیدگاه

می خواهیم تا فینال برویم

خیمنز: پورتو قوی است ولی اتلتیکو برد می‌خواهد

مدافع اتلتیکو ضمن تمجید از پورتو تاکید کرد که فردا شب هدفی جز پیروزی ندارند.

خیمنز: پورتو قوی است ولی اتلتیکو برد می‌خواهد

به گزارش "ورزش سه"، فردا شب و از هفته اول دور گروهی لیگ قهرمانان اتلتیکو مادرید میزبان پورتو خواهد بود. جدال شاگردان دیه گونه سیمئونه و پورتوی مهدی طارمی در وندا متروپولیتانو می تواند جذابیت های زیادی داشته باشد.

 

 

1641529

 

 

خوزه ماریا خیمنز مدافع اروگوئه ای اتلتیکو در نشست خبری این بازی گفت:« پورتو فصل قبل تا یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان پیش رفت و نمایش های خوبی داشتند. بدون شک برابر تیمی خوب و با کیفیت شب سختی خواهیم داشت به خصوص که بازی اول هر دو تیم نیز محسوب می شود. در دور گروهی هر بازی خانگی اهمیت بسیار بالایی دارد و ما برد می خواهیم.»

 

بازگشت هواداران:« باورنکردنی است و بدون هیچ تردیدی نقش تشویق های شان را در بازی حس خواهیم کرد. در حضور هواداران ما قدرت بیشتری خواهیم گرفت.»

 

آنتوان گریزمان:« بازگشت آنتوان باعث قدرتمندتر شدن ما شده است و رقابت در فاز حمله را نیز بیشتر کرد. تیم بسیار کاملی داریم و ثابت کرده ایم که در حد مدعیان قهرمانی و تیم های بزرگ تورنمنت هستیم.»

 

لیگ قهرمانان:« در هر تورنمنتی که حضور داریم، هدف مان قهرمان شدن است. تا جای ممکن و توان رقابت خواهیم کرد و می جنگیم. می خواهیم تا مراحل بالا برسیم و در دور گروهی تا حدی مشخص می شود که در چه سطحی قرار داریم. تکرار می کنم که تیم کاملی داریم ولی باید مثل یک تیم متحد باشیم. اگر خوب و منجسم کار کنیم، می توانیم به مراحل پایانی برویم.»

 

دیدگاه‌ها