کد خبر : 1779810 | 23 شهریور 1400 ساعت 15:45 | 10.3K بازدید | 1 دیدگاه

باید بجنگیم و پورتو را ببریم

سیمئونه: کُنسیسائو رفیقم است، او به پورتو هویت داده

سرمربی اتلتیکو ضمن تمجید از سرجیو کُنسیسائو تاکید کرد که فردا هدفی جز شکست پورتو ندارند.

سیمئونه: کُنسیسائو رفیقم است، او به پورتو هویت داده

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکو مادرید فردا شب در وندامتروپولیتانو میزبان پورتو است. اولین بازی دور گروهی لیگ قهرمانان که برای هر دو تیم اهمیت بالایی دارد. اتلتیکو از سال 2016 دیگر نتوانسته به فینال لیگ قهرمانان برسد و با تیم کامل امسالش، بدون شک یکی از مدعیان خواهد بود.

 

 

1643798

 

 

دیه گو سیمئونه سرمربی اتلتیکو در نشست خبری این بازی گفت:« ترکیب 11 نفره؟ در طول هفته تمرینات را زیر نظر می گیرم و صبح بازی مثل همیشه در مورد ترکیب اصلی به جمع بندی نهایی می رسم. تقریبا ساعت 10.30 صبح، ترکیب را به بازیکنان می گویم.»

 

پورتو:« در ابتدا بگویم که فردا برابر تیم سرجیو کُنسیسائو (مربی پورتو) که از دوستان خوبم است، قرار خواهیم گرفت. در لاتزیو هم تیمی بودیم و روزهای خوبی داشتیم. پورتو با کُنسیسائو  یک قدرت بزرگ هم در لیگ پرتغال است و هم در چمپیونزلیگ. او به تیمش شخصیت و هویت خاصی بخشیده و بدون شک دیدار دشواری خواهد بود ولی هدف مان پیروزی است.

تمرکز فقط روی همین بازی است و از حالا به یک هشتم نهایی فکر نمی کنم. باید بجنگیم و سه امتیازها را بگیریم تا یکی از صعودکنندگان باشیم.»

 

 

1642081

 

 

گریزمان:« آنتوان برابر اسپانیول در سطح خودش نبود و گلزنی نکرد اما خیلی از بازیکنان‌مان مثل او بودند و در مجموع با وجود پیروزی، نمایش خوبی نداشتیم. توقعم از او این است که همان گریزمان همیشگی باشد که گل می زد و تعیین کننده بود. مهم نیست که قرار است 30 یا 90 دقیقه بازی کند، انتظار دارم او تحت هر شرایطی آماده حضور در زمین باشد.»

 

حضور در لیگ قهرمانان به عنوان فاتح لالیگا:« تاثیری ندارد چون لیگ قهرمانان همیشه دشوار است و هر اشتباهی تاوان خواهد داشت. باید بازی به بازی پیش رفت و در حال حاضر تمرکز فقط روی پورتو است. سپس خواهیم دید در ادامه چه خواهد شد.»

 

 

1609125

 

 

قضاوت ها در مورد سیمئونه:« از همان روز اولی که وارد اتلتیکو شدم، قضاوت ها بوده و تا الان نیز ادامه داشته است. تعهدی به کسی ندارم و به هیچکس هم وعده ای نداده ام. هر کاری که به صلاح تیم باشد انجام خواهم داد و تصمیماتم فقط برای موفقیت اتلتیکو است.»

 

 

دیدگاه‌ها