کد خبر : 1779811 | 23 شهریور 1400 ساعت 15:55 | 60.2K بازدید | 65 دیدگاه

جیمی کاراگر:

مسی کامل‌تر از رونالدو و بهترین بازیکن تاریخ است

گری نویل و جیمی کاراگر در اسکای اسپورت به مقایسه لیونل مسی و کریستیانو رونالدو پرداختند.

مسی کامل‌تر از رونالدو و بهترین بازیکن تاریخ است

به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو پس از 12 سال به منچستریونایتد بازگشت و در همان بازی اول توانست دو گل به ثمر برساند و نقش مهمی در برتری 4-1 بر نیوکاسل داشت.

یونایتد با رونالدو رویای قهرمانی لیگ برتر و لیگ قهرمانان را در سر دارد و برای این مهم رقبای سرسختی پیش رو خواهد داشت که یکی از آنها پی اس جی با لیونل مسی است.

 

 

1643774

 

 

گری نویل کاپیتان سابق منچستر و جیمی کاراگر کاپیتان سابق لیورپول در اسکای اسپورت به مقایسه رونالدو و مسی پرداختند.

 

 

1643775

 

 

از نظر نویل، رونالدو بازیکنی کامل‌تر از مسی است:« انتخاب من قطعا رونالدو است. کریس می تواند با پای چپ، راست، با ضربه سر، از راه دور و هر طور که فکرش را بکنید گل بزند. او احتمالا زیرک ترین و فرصت شناس ترین بازیکن حال حاضر دنیاست. کریس روی پنالتی ها، ضربات کاشته، درون و بیرون محوطه جریمه تیمش را به گل می رساند. اگر سوال این باشد که چه کسی بهترین بازیکن تاریخ است، جواب مشخصی برایش ندارم ولی آمار گلزنی های رونالدو خارق العاده است. او با پای غیرتخصصی اش 123 گل به ثمر رسانده و با ضربات سر 110 بار گلزنی کرده است. از نظر من او می تواند بهترین تاریخ باشد و کسی که می توانم همیشه روی او برای برگرداندن ورق بازی و پیروز کردن تیم حساب کنم. اگر تیمم به برد نیاز داشته باشد و رونالدو و مسی روی نیمکت باشند، رونالدو را به زمین می فرستم.»

 

 

1639081

 

 

کرگر در پاسخ گفت:« از نظر من رونالدو بهترین بازیکن تاریخ نیست و انتخاب من مسلما لیونل مسی خواهد بود. من هم می توانم روی رونالدو برای پیروزی تیمم اعتماد کنم ولی مسی کامل ترین است. رکورد گلزنی مسی بهتر از رونالدو است و او یک بازی ساز نیز محسوب می شود که تیم و بازی را اداره می کند. رونالدو چنین بازیکنی نیست و این البته یک انتقاد به او نمی تواند تعبیر شود.

از نظر من اگر مسی از نیمکت به زمین برود، می تواند دو برابر رونالدو گل بزند و تاثیرگذار باشد. مسی هم می تواند به روش های مختلف گل بزند ولی در قیاس با رونالدو می تواند شانس های بیشتری برای تیمش خلق کند.»

 

دیدگاه‌ها