کد خبر : 1779812 | 23 شهریور 1400 ساعت 15:54 | 13.8K بازدید | 7 دیدگاه

الریاضیه: ارزش تراکتور، یک دهم النصر! (عکس)

النصر با بازیکنانی که در مجموع ارزش آنها به 62.5 میلیون یورو می‌رسد، مقابل تراکتور صف آرایی خواهد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه الریاضیه عربستان به بهانه بازی تراکتور - النصر به مقایسه ارزش مالی دو باشگاه پرداخته است؛ گزارشی که نشان می دهد ارزش باشگاه عربستانی بیش از ۱۰ برابر نماینده ایران است.

 

طبق ادعای این روزنامه، ارزش النصر حدود ۶۲.۵ میلیون یورو است در حالی که این رقم برای تراکتور ۶.۶۰ میلیون یور است.

«بتی مارتینز» بازیکن آرژانتینی النصر باوجود اینکه به دلیل مصدومیت در لیست النصر مقابل تراکتور حضور ندارد اما ارزش او با قیمت ۱۲ میلیون یورو، به تنهایی دو برابر ارزش کل تیم تراکتور است.

 

همچنین قیمت «اندرسون تالیسکا» برزیلی و «وینسنت ابوبکر» کامرونی در تیم النصر بالغ بر ۱۰ میلیون یورو است و بعد از آنها به ترتیب «عبدالرزاق حمدالله» با ۵ میلیون یورو، «جلال الدین ماشاریپوف» با ۲.۸ میلیون یورو و «سلطان الغنام» با ۲.۷ میلیون یورو قرار دارند.

 

1643805

 

الریاضیه در ادامه گزارش خود نوشته است: «در تیم تراکتور قیمت هیچ بازیکنی بیش از ۶۰۰ هزار یورو نیست. ارزش محمد عباس زاده مهاجم این تیم در حدود ۶۰۰ هزار یورو است و بعد از او پیمان بابایی و هادی محمدی با ۵۵۰ هزار یورو هستند. باشگاه تراکتور به دلیل بدهی ها و تعهداتی که نتوانست آنها را بپردازد، ستاره های خود را از دست داد و شرایط مالی سختی را سپری می کند که مانع از جذب بازیکنان جدید شد.»

دیدگاه‌ها