کد خبر : 1779813 | 23 شهریور 1400 ساعت 16:10 | 20.9K بازدید | 2 دیدگاه

وینیسیوس در مصاحبه با آاس:

هوادار امباپه‌ام، آنچلوتی به من اطمینان بیشتری دارد

ستاره برزیلی رئال از راز درخشش خود در فصل جاری و نیز انتقال احتمالی کیلیان امباپه صحبت کرد.

هوادار امباپه‌ام، آنچلوتی به من اطمینان بیشتری دارد

به گزارش "ورزش سه"، فصل جدید برای وینیسیوس عالی شروع شده و ستاره برزیلی توانسته در 4 بازی 4 گل برای رئال بزند. او دیگر بر خلاف فصول قبل شانس های گلزنی را هدر نمی دهد و بارها و بارها برای رئال موقعیت گل ایجاد می کند. خیلی ها معتقدند ناکامی رئال در جذب امباپه به سود این تیم شده چرا که وینیسیوس می تواند فصل جاری ارزش هایش را بیشتر نشان دهد و فصل بعد با امباپه یک زوج خطرناک تشکیل دهد. شاید ستاره فرانسوی امسال مانع پیشرفت وینیسیوس می شد.

 

 

1643780

 

 

وینیسیوس در مصاحبه با آاس و در مورد امباپه گفت:« کیلیان بازیکن بسیار بزرگی است و از او بسیار خوشم می آید. من هم از هواداران او هستم و اطمینان دارم که در پی اس جی فصل بزرگی خواهد داشت و کارهای مهمی انجام می دهد. ببینیم در پایان فصل او چه تصمیمی برای آینده اش می گیرد.»

 

 

1642668

 

 

وینیسیوس در مورد راز درخشش خود در فصل جاری گفت:« از روز اولی که به رئال پیوستم، حمایت فلورنتینو پرز رئیس باشگاه را با خود داشتم و او در تمام روزهای بد کنارم بود و به من روحیه و انگیزه می داد. حالا کارلو آنچلوتی نیز یک حامی دیگر من در رئال است و با او اعتماد به نفس بیشتری هم پیدا کرده ام. هواداران و هم تیمی هایم نیز به من اطمینان دارند و باید بگویم که از زندگی در مادرید و بازی برای رئال لذت می برم. امیدوارم فصل بزرگی باشد و بتوانیم هواداران را خوشحال کنیم.»

 

 

1643806

دیدگاه‌ها