کد خبر : 1779814 | 23 شهریور 1400 ساعت 16:01 | 33.2K بازدید | 7 دیدگاه

استارت شاگردان جهان‌نجاتی برای AWCC 2021

حواستان به این تیم آسیایی فوتبال ایران هم باشد(عکس)

تیم فوتبال زنان شهرداری سیرجان، نماینده ایران در دومین دوره رقابت‌های لیگ قهرمانان باشگاه‌های فوتبال زنان آسیاست.

به گزارش "ورزش سه"، برای اولین‌بار قرار است یک تیم فوتبال باشگاهی زنان ایران در تورنمنتی آسیایی شرکت کند؛ تورنمنتی که دومین دوره برگزاری آزمایشی از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا در حال انجام است و در صورت تایید، به صورت لیگ قهرمانان باشگاه‌های فوتبال زنان آسیا قرار است از سال آینده در تقویم سالیانه جای گیرد.

 

تیم فوتبال زنان شهرداری سیرجان که فصل گذشته توانست عنوان قهرمانی لیگ برتر را از آن خود کند، نماینده ایران در این تورنمنت است؛ شاگردان جهان‌نجاتی در حالی باید در تورنمنت لیگ قهرمانان باشگاه‌های فوتبال زنان آسیا شرکت کنند، که براساس قرعه‌کشی انجام شده باید در منطقه غرب با بنیادکار ازبکستان، گوکولام کرالا هند و امان اردن در گروه دوم مسابقات به رقابت بپردازد.

از عصر دیروز تمرینات تیم قهرمان لیگ فوتبال زنان ایران در ورزشگاه تختی سیرجان رسما زیر نظر مریم جهان نجاتی برای حضور قدرتمند در مسابقات آسیایی با حضور بازیکنان آغاز شد؛ سیاست سیرجانی‌ها در بازار نقل و انتقالات حفظ بازیکنان فصل گذشته و هم‌چنین جذب چند مهره جدید بوده که موفق بوده‌اند و قرار است در روزهای آینده از خریدهای خود رونمایی کنند.

 

1643807

 

1643808

 

1643809

 

1643810

 

1643811

 

نمایندگانی از چین‌تایپه، میانمار، ویتنام و تایلند تیم‌های حاضر در گروه اول را شکل می‌دهند؛ براساس فرمت برگزاری مسابقات، دو تیم اول هر گروه به مرحله نیمه‌نهایی صعود خواهند کرد و سپس برندگان دیدار نیمه نهایی، مسابقه فینال را برگزار می‌کنند.

 

براساس برنامه‌ریزی اعلام شده از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا، تیم فوتبال زنان شهرداری سیرجان باید در آبان‌ماه در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت کند؛ هم‌چنین کشور اردن به عنوان میزبان گروه دوم مسابقات از سوی AFC اعلام شده است.

دیدگاه‌ها