کد خبر : 1779822 | 23 شهریور 1400 ساعت 16:31 | 15.3K بازدید | 3 دیدگاه

زلاتان دیدار با لیورپول را از دست داد

به نظر می رسد زلاتان ایبراهیموویچ، ستاره سوئدی میلان در دیدار مقابل لیورپول غایب خواهد بود.

زلاتان دیدار با لیورپول را از دست داد

به گزارش "ورزش سه"، میلان بعد از سال ها ناکامی در کسب سهمیه لیگ قهرمانان، بالاخره فصل گذشته به مقام نایب قهرمانی رقابت های لیگ ایتالیا دست یافته و موفق به بازگشت به مهم ترین تورنمنت باشگاهی فوتبال جهان شد. اما روسونری در گروهی دشوار قرار گرفته و فردا شب در اولین مسابقه خود در استادیوم آنفیلد، باید به مصاف لیورپول آماده این روزها برود. اما خبر بد برای استفانو پیولی، غیبت زلاتان در این دیدار حساس خواهد بود.

 

1643146

 

فابریتزیو رومانو مدعی شد زلاتان از ناحیه تاندون آشیل دچار مشکل شده و دیدار فردا شب میلان برابر لیورپول در استادیوم آنفیلد را از دست خواهد داد. این در حالیست که این ستاره سوئدی و باتجربه  روزهای پایانی فصل گذشته و در دیدارهای اوایل این فصل نیز به علت مصدومیت غایب بوده و به تازگی شرایط بازگشت به میدان را پیدا کرده بود.

 

زلاتان حتی در دیدار ابتدای هفته روسونری برابر لاتزیو نیز موفق به گلزنی شد، اما حالا دوباره دچار مشکل شده و نمی تواند تیمش را مقابل لیورپول یاری کند. همچنین ساندرو تونالی، هافبک ایتالیایی و جوان میلان نیز در تمرینات امروز این تیم غایب بود، اما به نظر می رسد این بازیکن به همراه کاروان میلان به بندر لیورپول سفر خواهد کرد.

دیدگاه‌ها