کد خبر : 1779824 | 23 شهریور 1400 ساعت 16:34 | 57.8K بازدید | 64 دیدگاه

شرمنده هواداران هستیم اما...

غفوری: با این روند استقلال هیچ‌وقت قهرمان نمی‌شود

کاپیتان استقلال در صفحه شخصی اش به انتقاد از شرایط امکاناتی باشگاه پرداخت.

غفوری: با این روند استقلال هیچ‌وقت قهرمان نمی‌شود

به گزارش "ورزش سه"، بعد از شکست استقلال مقابل الهلال عربستان، وریا غفوری کاپیتان آبی‌ها برخی مسائل را درباره مشکلات باشگاه بر زبان آورد. غفوری ضمن عذرخواهی بابت شکست مقابل الهلال از مشکلات باشگاه گفته و اینکه با شرایط کنونی قهرمانی حاصل نمی‌شود.

 


غفوری در استوری اینستاگرامش نوشت: «بازی مهمی را باختیم اما لازم است یکسری دردها بازگو بشه برای چندمین بار؛ درد از نداشتن امکانات اولیه نظیر چمن مناسب ورزش آمادگی جسمانی، استخر و کلینیک جهت ریکاوری و پیشگیری از آسیب و مواردی چون عدم پرداخت مطالبات که بارها عنوان شده. »


او صحبت‌هایش را اینطور ادامه داد: «همیشه این مورد آخر یعنی قرارداد بازیکنان باعث رودررویی بازیکن با هواداران به طرز عجیبی شده است و شاید به تابویی تبدیل شده برای بازیکنان که پیگیر حق و حقوقشان شوند. این موضوع نیز تبدیل به شگردی برای مدیران فوتبال شده است. بماند تاثیرات عدم پرداخت حق بازیکن چه لطماتی به مجموعه باشگاه و ذهن و تمرکز بازیکن می‌گذارد.»
کاپیتان استقلال با اشاره به خواسته های هواداران تاکید کرده:« هواداران عزیز و عاشق خیلی خوب می‌دانم که لیاقت و خواسته شما در این چند سال چیزی جز قهرمانی نبوده ولی باید واقع‌بین و صادق بود. با این رویه و موفقیتی حاصل نخواهد شد. قطعا مشکلات وحواشی زیادی هست که اینجا اشاره‌ای به آنها نداشتم. اگر ما تیمی قوی و شایسته قهرمانی می‌خواهیم نیاز به کارکرد هماهنگ و بی نقص در تمامی ارکان باشگاه داریم(علی‌الخصوص بازیکنان). »


وریا همچنین گفته است:‌«گفتن این سخنان دردآور است اما سعی‌ام این بود که در این روزهای سخت این مطالب را به صورت صادقانه و بی پرده با شما در میان بگذارم.»


غفوری صحبت هایش را با این جملات به پایان برده است:‌«در آخر جز ناراحتی و شرمندگی دربرابر هواداران عاشق چیزی برای گفتن ندارم. امیدوارم در روزهای پیش رو شادی را به دلهای شما برگردانیم.»

 

1643829

 

دیدگاه‌ها